Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی آن‌ دسته از حافظان کل قرآن مجید (دیپلم و غیردیپلم) و کارشناسان رسمی علوم قرآنی که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ شرکت کرده و حائز شرایط هستند، جهت انجام اقدامات بعدی اعلام شد.
به گزارش روز شنبه سازمان سنجش آموزش کشور، حافظان قرآن دارای مدرک دیپلم و غیردیپلم که اسامی آنها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد، باید مدارک خود را شامل کپی شناسنامه، تصویر کارت ملی و دو قطعه عکس به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حافظانی که علاوه بر اکتساب حد نصاب آزمون ارشد، صحت حفظ آنها توسط سازمان دارالقرآن احراز شود، چهار ماه پس از ارسال مدارک می توانند برای دریافت مدرک کارشناسی خود با در دست داشتن کارت ملی به وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی مراجعه کنند.
حافظان قرآن دارای مدرک دیپلم و غیردیپلم که در آزمون سال ۹۸ شرکت کرده اند، برای کسب هرگونه اطلاعات دیگر از جمله گواهی معدل و تاییدیه تحصیلی با مرکز یاد شده مکاتبه کنند.
حافظان دارای مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی که دارای حداقل مدرک تخصصی درجه سه حفظ هستند، برای استفاده از تسهیلات تا پنجم شهریورماه امسال مدارک خود را که در ادامه به آن اشاره می شود به معاونت فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند. این مدارک عبارتند از تصویر مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی با گرایش های علوم قرآن مجید، تفسیر قرآن مجید، فنون قرائت مجید، تلاوت و کتابت قرآن مجید، تربیت معلم قرآن و تربیت مربی عقیدتی سیاسی، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث و تصویر مدرک تخصصی صحت حفظ که در دفاتر اسناد رسمی برابر اصل شده باشد.
دارندگان دیگر مدارک کارشناسی غیر علوم قرآنی حق استفاده از این تسهیلات را ندارند.
حافظان کل قرآن مجید که در سال های گذشته از تسهیلات قانون اعطای مدرک کارشناسی و بالاتر استفاده کرده اند، حق استفاده مجدد از این تسهیلات را  نخواهند داشت.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی

دریافت 74 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر دارالقران تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

ادریس آقالو در حاشیه برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که در دبیرستان لعیا برگزارشد در گفت وگو با خبرنگار مهر، افزود: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور حافظان قرآن کریم برادر و خواهر سراسر استان از اقشار مختلف در ارومیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این آزمون ۸۳ حافظ خواهر و ۳۱ حافظ برادر شرکت کرده‌اند که در بین شرکت کنندگان ۲ نفر نیز روشن دل هستند.

آقالو با اشاره به اینکه نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، اظهار کرد: حافظان در ۳ رشته ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: این آزمون معتبرترین آزمون برای ارائه مدرک است و کسانی که در این آزمون برگزیده می‌شوند به عنوان نخبه قرآنی شناخته می‌شوند.

کد خبر 6095593

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن