Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@03:09:00 GMT

سازمان تبلیغات اسلامی ملجأ و پناهگاه مردم است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۶۰۸۶

سازمان تبلیغات اسلامی ملجأ و پناهگاه مردم است

به گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی، در جمع کارکنان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: جریان مکتب اهل‌بیت(ع) یک جریان واحد و متمرکز است و این جریان باید با تشکیلات و حرکت تمدنی که همان تفکر اسلام ناب است، در عالم محقق شود و اگر در عمل توانستیم معارف اهل‌بیت(ع) را به مردم نشان دهیم، تأثیرگذاری‌اش بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحبقرانی با اشاره به اینکه امروز نیاز به کار جبهه‌ای داریم، تأکید کرد: اگر بخواهیم جریان انقلاب اسلامی ساری و جاری باشد، نیاز به جبهه داریم، چون دشمن در مقابل ما جبهه شده است و برای جبهه شدن همه اجزا و اعضا باید باهم باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی افزود: در حال حاضر ما وسط میدان معرکه هستیم و امروز اگر در نقش و وظیفه‌ای که برعهده داریم کوتاهی کنیم همسنگرهای ما ضربه خواهند دید.

وی با تأکید بر ملجأ و پناهگاه بودن سازمان تبلیغات اسلامی برای مردم و به‌ویژه فعالان فرهنگی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی و حرکت این نهاد یک حرکت جمعی است و ارتباط ما با مردم باید خیلی بیشتر شود و در حقیقت همه ما در این جریان، خادم انقلاب اسلامی و مردم هستیم.

صاحبقرانی در ادامه با اشاره به وظایف ادارات تبلیغات اسلامی گفت: مدیران و کارشناسان تبلیغات اسلامی باید با شناسایی ظرفیت‌های مردمی شهرستان، ارتباط خود را با تشکل‌های مردمی، فعالان فرهنگی و گروه‌های جهادی تبلیغی، بیش از پیش تقویت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فرهنگی تبلیغات اسلامی فعالان فرهنگی مکتب اهل بیت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات

به گزارش «تابنک» به نقل از مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن