Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:03:53 GMT

جاروبرقی صنعتی، آنچه باید در مورد آن بدانیم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۶۲۴۰

جاروبرقی صنعتی، آنچه باید در مورد آن بدانیم

یکی از نیازهای اصلی هر مکانی نظافت مناسب و تمیز کردن آن می‌باشد و یکی از پرکاربردترین این محصولات در دنیا، دستگاه جاروبرقی صنعتی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارچر، در خرید یک دستگاه جاروبرقی، نکات مهمی باید در نظر گرفته شود که از مهم‌ترین آن نکات، سطح صدای مناسب، توانایی فیلتراسیون مناسب، بدنه و چرخ‌های مناسب و مستحکم، لوازم جانبی با کیفیت، توان مکش و هوادهی مناسب می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین اشتباهاتی که مصرف‌کنندگان معمولاً در خرید دستگاه‌های جاروبرقی دارند توجه بسیار زیاد به توان موتور یا همان W می‌باشد، این واحد به‌تنهایی صرفانشان دهنده میزان مصرف برق آن می‌باشد و به‌خودی‌خود نمی‌تواند معیار مناسبی برای ارزیابی قدرت یک جاروبرقی باشد.

از نکات مهم در ارزیابی جاروبرقی صنعتی مناسب، توجه به واحد توان مکش یا Vacuum/mBar و دبی مکش هوا یا Air flow است.

بهترین جاروبرقی‌ها، جاروبرقی‌هایی هستند که بتوانند با توان مصرف برق پایین‌تر، توان مکش و دبی مکش هوای بالاتری داشته باشند.

کارچر یا همان کرشر آلمان برند مشهور و محبوب دنیا و متخصص و رهبر در امر تولید محصولات نظافتی در تولید دستگاه‌های جاروبرقی نیز پیشرو می‌باشد و دارای تنوع تولید و امکانات بسیار جالب و پرکاربردی در طراحی محصولات خود می‌باشد. این برند مشهور رنج وسیعی از جاروبرقی‌های خانگی، جاروبرقی‌های نیمه‌صنعتی و جاروبرقی‌های صنعتی را با رعایت حداقل مصرف انرژی به دنیا معرفی کرده است.

نماینده فروش و خدمات پس از فروش رسمی محصولات کارچر آلمان در ایران چه شرکتی است؟

لازم است به شما عزیزان اطلاع‌رسانی کنیم که شرکت کارن تجارت بهین به‌عنوان نماینده رسمی کمپانی کارچر (KARCHER) آلمان در ایران، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات این کمپانی را در ایران بر عهده دارد. شما می‌توانید با حضور در کارچر سنتر تهران واقع در خیابان آزادی روبروی سازمان حج و زیارت، تمامی محصولات خانگی و صنعتی کارچر را بازدید کرده و از کارشناسان شرکت مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. همچنین اگر قصد خرید اینترنتی محصولات را دارید به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کارچر شاپ به آدرس https://karchershop.ir، انواع متنوعی از این دستگاه‌ها و لوازم‌های جانبی را مشاهده و به‌صورت آنلاین خرید کنید.

کارن تجارت بهین به‌تبع کمپانی کارچر آلمان، رفتاری متعهدانه در قبال فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود داشته و تمامی محصولات را با یک سال ضمانت و پانزده سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه می‌کند. ضمناً این شرکت هیچ‌گونه تعهدی در قبال محصولاتی که بدون گارانتی و یا با گارانتی‌های متفرقه خریداری‌شده است ندارد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده دیروز (یازدهم اردیبهشت ماه)، در جشنواره اختراعات دانشجویان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان را باید به صورت هدفمند و متناسب با نیاز و ظرفیت‌های منطقه توسعه داد و دولت باید در این مسیر حمایت ویژه را در دستور کار قرار دهد.
 
وی ضمن طرح ایده راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در دل شهرک‌های صنعتی هرمزگان، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم باید به صورت جدی برای رشد و توسعه شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان اهتمام داشته باشد.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های موضوعی اختراعات در سال‌های آینده، تصریح کرد: جشنواره‌های تجاری‌سازی پژوهش و فناوری به صورت سالیانه و مستمر در استان هرمزگان برگزار شود تا صاحبان ثروت و ایده در کنار یکدیگر اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به پایین بودن قدرت رقابت محصولات صادراتی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند و سعی کنند چالش‌های موجود در بخش‌های بسته‌بندی، ارائه، بازاریابی و ... در حوزه صادرات برطرف کنند تا محصولات استان هرمزگان رقیب جدی محصولات کشورهای خارجی باشد.
 
وی، نخبگان و سرمایه‌گذاران را ۲ بال پیشرفت کشور دانست و عنوان کرد: اگر دولت سیزدهم به واسطه اهمیت علم و دانش در کنار مجوزهای که برای سرمایه‌گذاران صادر می‌شود، حضور نخبگان و پژوهشگران را به عنوان شرط تحقق مجوزها قرار دهند؛ تا صاحبان صنایع و معادن از حضور نخگبان در مجموعه خودشان به صورت جدی و نه به صورت نمادین استفاده کنند.
 
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری که فردی علم دوست هستند بارها بیان کرده اند که: «تا نفش دارم از جامعه نخبگانی حمایت خواهم کرد.» امروز هم اگر می‌بینید کشور ما در عرصه‌های علمی دارای جایگاه خوبی است به خاطر حمایت‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف خطاب به مسئولین مختلف کشور است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴