Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس واحد استانی تهران شرق دانشگاه علمی کاربردی گفت: طرح ساماندهی مدرسان این دانشگاه که از سال گذشته آغاز شده است تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علمی کاربردی، فرامرز اکرمی رئیس واحد استانی تهران شرق دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این که طرح ساماندهی مدرسان این دانشگاه در حال انجام است؛ گفت: در راستای توانمندسازی مدرسان، دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرای طرح ساماندهی مدرسان را در دستور کار خود قرار داده است، این طرح در کلیه واحد‌های استانی دانشگاه در سراسر کشور از سال گذشته آغاز شده و تا پایان مرداد ماه به نتیجه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس واحد استانی تهران شرق دانشگاه علمی کاربردی در ادامه اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی تهران شرق به منظور اجرایی کردن این طرح در گام اول به مستندسازی و ارزیابی ۴ معیار مهارت‌های آموزشی، فعالیت‌های پژوهشی، سوابق علمی و اجرایی و مهارت‌های ارتباطی مدرسان مبادرت کرده است.

اکرمی افزود: برای آغاز این مهم، هماهنگی لازم طی اسفند ماه گذشته با ارسال اطلاعیه‌هایی به مراکز آموزشی جهت اطلاع رسانی به مدرسان درخصوص مدارک مورد نیاز و نحوه بارگذاری آن در سامانه مربوطه انجام شد تا نسبت به فراهم کردن مدارک و کسب آمادگی لازم برای شرکت در مصاحبه‌های علمی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در تکمیل اقدامات در اسفند ماه ۹۷ دوره کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه جذب مدرسان برای کارشناسان مراکز آموزشی نیز توسط واحد استانی تهران شرق با حضور بیش از ۷۰ نفر از کارشناسان مراکز برگزار شد. در گام دوم و در اواخر اسفند ماه ۹۷ تا اوایل اردیبهشت ماه ۹۸ با همکاری حوزه‌های مرتبط ستادی دانشگاه دسترسی لازم برای مدرسان این واحد استانی جهت بارگذاری مدارک فراهم شد و اطلاع‌رسانی لازم به مدرسان برای بارگذاری مدارک در این سامانه از طریق پیامک صورت پذیرفت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق تصریح کرد: با توجه به این‌که برخی از مدرسان در این بازه زمانی موفق به ثبت کلیه مدارک خود نشدند، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه در سه نوبت دیگر نیز در اردیبشهت و خردادماه تمدید شد که در مجموع ۳۷۵۶ نفر از مدرسان این واحد استانی در این سامانه مدارک خود را بصورت الکترونیکی بارگذاری کردند که مبنای مستندسازی در طرح ساماندهی است.

وی ادامه داد: اقدام بعدی، حضور مدرسان در مصاحبه‌های علمی است این مصاحبه‌ها از دوم تیرماه آغاز شده و با توجه به تعداد مدرسان هر رشته، زمان دقیق مصاحبه‌های علمی از طریق پیامک به مدرسان اعلام می‌شود.

اکرمی با بیان اینکه مدرسان در صورت بروز مشکل در مراحل مختلف طرح ساماندهی، می‌توانند به امور مدرسان واحد استان تهران شرق، مراجعه کنند؛ عنوان کرد: در این مصاحبه‌ها تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مادر استان دعوت به همکاری شده‌اند تا ارزیابی علمی مدرسان این واحد استانی با کیفیت مطلوبی اجرا شود همچنین تاکنون مصاحبه با بیش از دو هزار نفر از مدرسان این واحد استانی در کارگروه‌های مختلف انجام شده است.

اکرمی تاکید کرد: مدرسانی که در وقت تنظیمی برای حضور و شرکت در مصاحبه بدلایل موجه حاضر نبوده اند، می‌توانند در بازه زمانی در نیمسال آتی تحصیلی این فرآیند را طی کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این طرح پس از بررسی در هیئت اجرایی جذب واحد استان تهران شرق و دانشگاه، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارزیابی مدرسان دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اعلام کرد: در ابتدای دولت سیزدهم کمتر از ۸۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود داشت که هم اکنون این تعداد به ۱۰۶۹ واحد رسیده و ۴۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

دکتر عباس شیراوژن با بیان این مطلب در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، گفت: این واحد‌ها در حالی ساخته شده که تاکنون ریالی بودجه برای ساخت خوابگاه متاهلی دریافت نکرده ایم و این ۲۶۹ آپارتمان نیز با بودجه‌های اختصاصی دانشگاه‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به این که باید تا پایان این دولت دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی به عدد صفر برسد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی تا پایان سال حداقل ۴۰ واحد و دانشکده‌های فاقد خوابگاه متاهلی نیز تا پایان سال حداقل باید ۲۰ واحد خوابگاه متاهلی با متراز ۴۵ تا ۷۰ متر مربع همراه با رعایت پیوست فرهنگی مربوطه، ساخته باشند.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خوابگاه متاهلی دارند هم باید تا پایان سال ۲۰ درصد به تعداد واحد‌های خوابگاهی متاهلی خود اضافه کنند.

دکتر شیراوژن همچنین از انعقاد تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی خبر داد.

منبع: وبدا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام