Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، خالد جعفری ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت منابع آب کردستان اظهار داشت: یک هزار و ۸۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های کشاورزی و دامداری استان بر اثر سیل اخیر اشاره کرد و ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض به این بخش‌ها اختصاص یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: سیل فروردین بیشترین خسارت را به واحدهای دامی وارد کرد، ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات چهار درصدی نیز برای کشاورزان و دامداران خسارت دیده تخصیص یافته که در این راستا بیش از ۹ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده اند ضمن اینکه تاکنون سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای کاهش مصرف آب، کشت نشایی چغندر انجام می‌گیرد. و با اجرای حدود ۱۹۰۵ هکتار کشت نشایی در سال گذشته حدود ۵۷ تا ۷۶ میلیون متر مکعب در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای انجام طرح‌های آبخیزداری در کردستان

همچنین سعدی نقشبندی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: سال گذشته ۱۱۰ میلیارد ریال طرح در حوزه آبخیزداری انجام شد و امسال تاکنون نیز ۱۰۰ میلیارد ریال به این طرح‌ها تخصیص یافته ضمن اینکه مقرر شده امسال ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی امسال نیز به استان تخصیص یابد.

وی اضافه کرد: باید به جای کنترل سیل به پیشگیری از وقوع سیل ورود کنیم، همچنانکه منابع طبیعی استان اقدامات مشخص و مهمی را در این زمینه اجرا کرده و یا در دست اجرا دارد.

کد خبر 4677729

منبع: مهر

کلیدواژه: خسارت تامین آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل