Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالفضل تجلی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری در آستانه برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی اظهار داشت: از میان چهار استان که برای میزبانی این المپیاد نامزد بودند در نهایت استان چهارمحال و بختیاری بر اساس پتانسیل‌ها انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک هزار و ۷۷۷ نفر دختر ورزشکار برای شرکت در این دوره از المپیاد اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۶۱۴ دانشجو اعزام شدند.

تجلی تصریح کرد: در المپیاد ورزشی دوره گذشته ۴۸۰ دانشجوی دختر حضور داشتند اما در این دوره شاهد افزایش حضور بانوان در این رویداد ورزشی هستیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور ادامه داد: قرعه کشی رشته‌های تنیس، بدمینتون و شطرنج امروز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: آشنایی با فرهنگ مناطق مختلف کشور از جمله اهداف اجتماعی برگزاری المپیاد است.

وی با اشاره به اینکه تمامی بدنه تیم ملی فوتبال دانشجویان در مسابقات چین از دانشگاه جامع علمی و کاربردی بود، گفت: در رشته‌های ورزشی جودو و شطرنج ورزشکاران مستعدی در دانشگاه وجود دارد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور بیان کرد: برگزیده‌های این دوره از المپیاد، سهمیه این دانشگاه در مسابقات وزارت علوم را کسب کرده و به اردوهای ورزشی معرفی می‌شوند.

تجلی با بیان اینکه رشته‌های ورزشی آقایان در ۱۱ حوزه مشخص شده بود، گفت: رشته جودو در المپیاد پسران به دلیل حد نصاب نرسیدن وزن‌ها از رقابت‌ها حذف شد.

کد خبر 4677748

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد تنیس روی میز دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست