Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:04:20 GMT

ممانعت مردم از نصب دکل معضل مهم در گیلان است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۹۳۷۵

ممانعت مردم از نصب دکل معضل مهم در گیلان است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد توکلی عصر شنبه در مراسم افتتاح پروژه ارتقای سایت‌های WLL به تلفن همراه روستاهای دهستان ماچیان گفت: افزایش پوشش شبکه‌های ارتباطی در برنامه ششم یکی از مهم‌ترین رسالت‌های وزارت ارتباطات است.

وی در ادامه افزود: بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده باید ۸۰ درصد این طرح در برنامه ششم توسعه اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های که در این راستا دنبال می‌کنیم موضوع دسترسی آسان به پهنای باند است، گفت: در مجموع در شهرستان رودسر از دو سال گذشته تاکنون احداث ۱۳ سایت را در دستور کار قرار داده‌ایم.

توکلی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای پوشش ارتباطی اینترنت پرسرعت است، تصریح کرد: در فاز نخست این پروژه تمامی ۱۳ سایت راه اندازی خواهد شد و ۲۴۸ روستا در شهرستان رودسر از سرویس پرسرعت فورجی برخوردار می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان یکی از مهم‌ترین معضلات در این حوزه را ممانعت مردم از نصب دکل عنوان و تأکید کرد: به رغم ایجاد امکانات و تجهیزات متأسفانه با ممانعت‌های مردمی روبرو هستیم که با تلاش بخشدار کلاچای این مشکل رفع شده است.

وی با اشاره به موضوع استفاده اشتراکی از سایت‌ها و دکل‌های اپراتورها، اظهار کرد: همه اپراتورها در مناطق روستای نمی‌توانند زیر ساخت ایجاد کنند بنابراین باید از زیر ساخت‌های که اپراتورهای دیگر راه اندازی کرده‌اند استفاده شود.

توکلی با بیان اینکه با راه اندازی ۹ سایت تلفن همراه هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش این شبکه قرار می‌گیرند، افزود: ۶۳ میلیارد ریال از محل منابع ملی برای تبدیل این سایت‌ها هزینه شده است.

کد خبر 4677774

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هوشنگ توکلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در سخنانی عنوان کرد: معتقدم که تصمیم گیری و دیدگاه نسبت به جوانی جمعیت و ازدیاد آن باید از جامعه به بالا تزریق شود.

وی ادامه داد: وقتی خواسته‌ای در جامعه تعریف می‌شود و جا می‌افتد، به سمت مدیران اجرایی هم می‌رود و همین نشان می‌دهد که چنین علاقه‌ای الان در جامعه وجود دارد. وی در ادامه اظهار داشت: زمانی که چنین دیدگاهی به مدیران جامعه تزریق شود قطعا جزو اولویت هایشان قرار میگیرد و توجه می‌کنند که چه چیز‌هایی نیاز این جوانان است و تعادل بین نیاز‌ها، خواسته‌ها، توقعات و قدرت اجرایی خود را برقرار می‌کنند، هر تصمیمی در اینجا گرفته شود می‌تواند به نفع جامعه باشد.

توکلی با اشاره به شعار جوانگرایی جامعه گفت: همین شعار نشان می‌دهد که ما جوانان را می‌خواهیم تشویق به ازدواج و سپس فرزندآوری کنیم، این را هم باید در نظر بگیریم که در طول سالیان گذشته کشورما دچار تحریم‌های زیادی بوده و همه روی جامعه اثر منفی گذاشته است حال باید سرمایه گذاری‌هایی داشته باشیم که بتواند این ضعف‌ها را جبران کند و جزو اولویت‌های جامعه قرار بگیرد، قطعا قوه مجریه ما در این زمینه نیت خوبی دارد و باید بررسی کند که براساس آن چه سیاست‌هایی را در نظر بگیرد.

توکلی با اشاره به اینکه آشوب‌هایی که در سراسر دنیا دیده می‌شود نیرو‌های جوان جامعه را نسبت به آینده نگران می‌کند، گفت: الان هم که دانش بشری رشد کرده، کهنسالان بیشتر عمر می‌کنند و شرایط به طوری شده کشوری مثل انگلیس یک قتل عام علیه سالمندانش در بیمارستان راه انداخته به دلیل اینکه توان دادن خرج سالمندان را ندارد، حال در این شرایط و در جامعه خودمان باید وضعیت با بسنجیم تا نیروی کار و انسانی جوانمان از دست نرود و برای آینده هم برنامه ریزی درست داشته باشیم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام