Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نشست بصیرتی سیاسی در مسجد امام جواد (ع) پایگاه بسیج خواهران امام هادی (ع) باحضور ۷۰ نفر از خواهران قرآنی طرح طوبی برگزار شد.

حسینی تنها راه مقابله با فتنه‌های داخلی، وخارجی مقاومت در برابر خواست‌های نامشروع آنان است.   وی قدرت دفاعی ایران اسلامی را در سایه مقاومت در برابر توطئه‌های دشمن دانست گفت: پیشرفت‌ها و جایگاه کشور در جهان مرهون مقاومت و پایداری در مقابل دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس سیاسی در پاسخ به سوال‌هایی که چرا رهبر معظم انقلاب سکوت کردند، بیان داشت: زمانی که انتخابات شروع شد ایشان تاکید کردند که انتخاب درست مایه ارامش، و انتخاب غلط باعث گرفتاری مردم خواهد شد. و اینکه فشار‌های اقتصادی که با آن مواجه هستیم با دخالت‌های خارجی هم بیشتر شده که با تلاش و اقتصاد مقاومتی و نیروی کار جوان قابل حل شدن است.   گفتنی است؛ همچنین هم زمان با برگزاری نشست بصیرتی و سیاسی بازارچه‌ محصولات دستی و تنظیم بازار با هدف کارآفرینی و معرفی محصولات در محل صحن مسجد امام جواد علیه السلام راه اندازی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • نحوه انتخاب چوب ترموود