Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سبزواری با اشاره به آزاد شدن 2 مدیر دستگیر شده در لرستان اظهارداشت: احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان و سیاوش سپهوند مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان پیش از ظهر امروز با قرار قانونی وثیقه آزاد شدند ولی تحقیقات در مورد تخلفات مالی آنها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر بدری رئیس دادگستری لرستان پیش از این در مورد پرونده تخلفات اقتصادی در لرستان گفت: 14 نفر از مدیران متخلف لرستان و افراد مرتبط با آنها تحت تعقیب قرار گرفتند که عمده تخلفات این افراد در حوزه شهرداری‌ها و شوراهای شهر است و یک مدیر نیز احضار شده است.

احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان و سیاوش سپهوند مدیر دفتر امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، دو مدیر اجرایی بودند که 31 تیر ماه امسال به‌ اتهام تخلفات مالی و اقتصادی دستگیر شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ۲ مدیر دستگیر شده لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک