Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:01:19 GMT

رفتن رحمتی اشتباه مدیران استقلال بود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۳۸۱۰

رفتن رحمتی اشتباه مدیران استقلال بود

پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین استقلال گفت: سیدحسین حسینی می‌تواند حراست دروازه استقلال را برعهده داشته باشد، اما نیاز دارد یک نفر با او رقابت کند.

به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره وضعیت دروازه‌بان‌های تیم استقلال اظهار داشت: پیش از این هشدار داده بودم که استقلال نباید دو دروازه‌بان فصل گذشته خودش را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی دو دروازه‌بان در یک تیم حضور دارند، باشگاه باید برای حفظ بازیکنانش سیاست خوبی را اعمل کند، اما این اتفاق نیفتاد و استقلال مهدی رحمتی را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

رحمتی، منتظری و چشمی خودشان رفتند

وی افزود: نمی‌توان گفت وضعیت استقلال با داشتن تنها یک دروازه‌بان مثل سیدحسین حسینی نگران کننده است، اما باید یک نفر در کنار این دروازه‌بان باشد. هر چند که همه چیز بستگی به مربی دروازه‌بان‌ها دارد که چطور با دروازه‌بان‌ها کار کند.

دروازه‌بان پیشین تیم استقلال خاطرنشان کرد: حسینی می‌تواند سنگربان استقلال باشد، اما نیاز است کسی کنارش باشد تا با او رقابت کند. برای پیشرفت نیاز است که دروازه‌بان دیگری با حسینی رقابت داشته باشد. عدم حفظ رحمتی سیاست غلط باشگاه بود. صحبت‌هایی شده که باشگاه رحمتی را نمی‌خواسته است، اما این مسئله درست نیست چون عقلانی نیست که باشگاه بخواهد بازیکنان خوبش را از دست بدهد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی پرویز برومند استقلال سید مهدی رحمتی سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا امشب از والنسیا میزبانی می‌کند. بارسا این بازی را به خوبی آغاز کرده بود و روی جریان بازی کنترل مناسبی داشت تا اینکه در دقیقه 22 توسط فرمین لوپز به گل رسید.

شادی بارسا برای این گل خیلی کم بود چراکه در دقیقه 27 گل تساوی والنسیا روی یک اشتباه عجیب از سمت مارک آندره تراشتگن به ثمر رسید.

ویدئو: 331394

مدافعان بارسا روی حمله تیمی که از زمین خودی شروع شده بود به سمت جلو حرکت کرده بودند که توپ در میانه میدان لو رفت. بازیکنان والنسیا توپ را به زمین حریف فرستادند و بازیکنان بارسا که اعتقاد داشتند مهاجم حریف در آفساید حضور داشته، برای مهار آن تلاش خاصی نکردند.

به همین دلیل رونالد آرائوخو با مکث زیاد به دنبال هوگو دورو رفت. شماره 9 والنسیا هنوز به توپ نرسیده بود و تراشتگن زودتر از او از دروازه خارج شد تا توپ را مهار کند. اشتباه بزرگ او در همین لحظه رخ داد.

این دروازه‌بان آلمانی سعی کرد به سبکی که تقریبا از مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، دیده می‌شود با مهارت توپ را با آرامی از بالای سر مهاجم والنسیا عبور بدهد که در این امر ناکام ماند.

دورو توپ را با سرش کنترل کرد و درحالیکه آرائوخو هنوز به او نزدیک نشده بود موفق شد با یک ضربه ساده دروازه خالی بارسا را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

دیگر خبرها

  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز