Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:14:26 GMT

میک شوماخر، یاد پدر افسانه‌ایش را زنده کرد(عکس)

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۳۹۶۰

میک شوماخر، یاد پدر افسانه‌ایش را زنده کرد(عکس)

میک شوماخر، فرزند میشائیل شوماخر، اسطوره آلمانی فرمول یک، در مراحل مقدماتی گراندپری آلمان با ماشین افسانه‌ای پدرش فراری اف2004 رانندگی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که رقابتهای فرمول یک در سلطه کامل مرسدس قرار داشته، میک شوماخر و فراری در آستانه گراندپری آلمان کاری کردند که بار دیگر به علاقه‌مندان اتوموبیلرانی یادآور شد که اوضاع در رقابتهای جهانی فرمول یک همیشه از این قرار نبوده و در همیشه روی این پاشنه نمی‌چرخیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در سال 2004 این تیم فراری بود که با میشائیل شوماخر افسانه‌ای تقریباً در تمام مسابقات فصل با اقتدار به قهرمانی رسید و در نهایت شوماخر موفق شد هفتمین و آخرین عنوان قهرمانی جهان خود را با تیم فراری کسب کند.

 

 

حالا پیش از آنکه رانندگان در دور تعیین خط مسابقه گراندپری آلمان که در وطن شوماخر بزرگ برگزار می‌شود به میدان بروند، پسر او میک نوستالژی بسیاری از شیفتگان فرمول یک را زنده کرد و با سوار شدن بر اتوموبیل افسانه‌ای پدرش فراری اف2004 در پیست هوکن‌هایم چرخید و در مقابل ابراز احساسات تماشاچیان یک دور افتخار زد.

 

 

میک کلاه ایمنی‌ای بر سر گذاشته بود که نیمی از آن طراحی مخصوص کلاه او را داشت و نیم دیگرش به  طرحی منقش بود که میشائیل شوماخر در سالهای اوج خود در فراری استفاده می‌کرد. زمانی که سوار بر ماشین اف2004 خود از 18 مسابقه فصل 2004 در 15 مسابقه به پیروزی رسید.

 

 

میک شوماخر در حال حاضر در رقابتهای فرمول دو با تیم پرما حضور دارد. پدر او میشائیل در سال 2004 از 13 مسابقه ابتدایی فصل در 12 مسابقه به قهرمانی رسید. یکی از پیروزی‌های درخشان میشائیل در سال 2004 در پیست خانگی‌اش هوکن‌هایم بدست آمد. او با درخشش خارق‌العاده و با اختلاف زیاد نسبت به رقبای اصلی‌اش جنسون باتن و فرناندو آلونسو موفق شد در این پیست دشوار به پیروزی برسد.

 

 

 

مایکل شوماخر اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل شوماخر اتومبیل رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان و در دو بخش انفرادی و تیمی از ۱۰ اردیبهشت در مرکز آموزش فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران آغاز می‌شود.   ورزشکاران حاضر در مرحله سوم اردوی تیم ملی به شرح زیر هستند:   کاتا انفرادی نوجوانان: ۱. ونوشه رستم نژاد ۲. یسنا طالبی زاده   کاتا انفرادی جوانان: ۱. یکتا داوری ۲. آیلین بهاری   کاتا انفرادی زیر ۲۱ سال: ۱. ملیکا عزتی ۲. نگین ابراهیمی   کاتا انفرادی بزرگسالان: ۱. فاطمه صادقی ۲. مهسا افسانه   کاتا تیمی جوانان: ۱. تیم آکادمی رواخواه یک (یکتا داوری، تینا فتاحی و آلا شکراللهی) از استان اصفهان ۲. تیم مقدم (ملیکا درویش نژاد، ستایش شاملی و عسل ولیزاده) از استان تهران   کاتا تیمی بزرگسالان: ۱. تیم جوانه (زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی) از استان تهران ۲. تیم آکادمی افسانه (مهسا افسانه، پریسا رحمانیان، ماریا حسین نیای سلیمی) از استان تهران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول