Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آرش گوران با همراهی مدیر اجرایی و اعضای ارکسترش پس از انتشار اخباری با عنوان «اولین اجرای ارکستر فیلارمونیک شهر تهران» که روز دوشنبه ۳۰ تیرماه از سوی روابط عمومی برج میلاد تهران در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت نامه انتقادی سرگشاده‌ای را منتشر کرده است.

در این نامه آمده است:

به نام خالق هنر

غیر از هنر که تاج سر آفرینش است، دوران هیچ منزلتی پایدار نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

همیشه بر این باور بوده‌ایم که مسئول باشیم، مسئول احترام به شعور مخاطبانمان، متعهد باشیم به ذات هنر و پاک بودنش، به اصل موسیقی، به موسیقی که برای انتخابش و ارائه‌اش از جان و روح و فکرمان تغذیه کرده باشیم. در همین راستا بیانیه‌ای که خدمتتان تقدیم می‌گردد قدمی دیگر است برای ایستادن بر سر همان اعتقاد.

به تازگی در یکی از خبرگزاری‌ها، با عنوان خبری مبنی بر تشکیل «اولین ارکستر فیلارمونیک تهران» روبرو شدیم! خبری که در آن جعل نام فیلارمونیک تهران، تمامی اعضاء و همچنین بسیاری از مخاطبان ارکستر فیلارمونیک تهران را متعجب ساخت!

اینجانبان و تمامی همکارانمان در ارکستر فیلارمونیک تهران از منظر قانونی، حقوقی و اخلاقی، استفاده از عنوان «ارکستر فیلارمونیک تهران» را برای ارکستری که به تازگی توسط مقامات برج میلاد تهران، وابسته به شهرداری تهران تشکیل شده است، عدم رعایت حق کپی رایت و عدم توجه به موازین حقوقی و قانونی دانسته و یقین داریم مقامات مسئول، به ویژه مدیریت محترم برج میلاد تهران در اصلاح آن اقدامات مقتضی انجام خواهند داد.

شایان ذکر است ارکستر فیلارمونیک تهران در سال ١٣۹۰ از نظر قانونی، مدنی، حقوقی و اخلاقی در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به نمایندگی، رهبری و مدیریت هنری آقای آرش گوران تاسیس، به ثبت رسیده و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده و خواهد داد.

تمامی اخبار کنسرتها، ضبط‌ها و مجموعه فعالیت‌های ارکستر فیلارمونیک تهران، از طریق صفحات رسمی ارکستر فیلارمونیک تهران، شامل وب سایت رسمی، صفحه رسمی اینستاگرام و همچنین جراید و اخبار رسمی منتشر شده در سطح کشور برای تمام مخاطبان محترم و مسئولین قابل دسترسی می‌باشد. بنابراین هرگونه  کپی‌برداری و استفاده از عناوین مرتبط با ارکستر فیلارمونیک تهران، پیگرد قانونی خواهد داشت.

رهبر و مدیر هنری، مدیر اجرایی و اعضاء ارکستر فیلارمونیک تهران

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برج میلاد وزارت ارشاد آلبوم کنسرت ارکستر تالار رودکی بنیاد رودکی تالار وحدت خانه موسیقی آرش گوران دفتر موسیقی ارکستر سمفونیک ارکستر فیلارمونیک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟

یک نماینده از افزایش تعداد ایست‌های بازرسی در تهران خبر داد، مشابه اتفاقی که در خیابان‌های تهران در دهه شصت رخ داده بود.   به گزارش شرق، نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.   او افزود: لایحه حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.   شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم، نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند توصیه ویژه عباس عبدی به مسئولان : حتما فیلم این مناظره درباره حجاب و ۳۰۰۰ هزار نظر پای آن را ببینید! لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد

دیگر خبرها

  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد