Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@22:58:12 GMT

دعوت مجمع فنلاند از شهردار و شورای شهر اردبیل

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۴۴۹۲

دعوت مجمع فنلاند از شهردار و شورای شهر اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، نشست شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل با محوریت بررسی مسائل مربوط به حوزه شهری اردبیل برگزار و در این جلسه رویکردها و برنامه‌های شهرداری و شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اردبیل دویست و بیست و چهارمین شهر گردشگری دنیا

حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در این جلسه اظهار داشت: با ابتکار یکی از شهروندان اردبیلی و معرفی اردبیل به عنوان یکی از شهرهای جذاب گردشگری در دنیا در این مجمع جهانی تصمیم بر این شده تا اردبیل به عنوان دویست و بیست و چهارمین شهر گردشگری دنیا شناخته شود که از این ابتکار شهروند اردبیلی در معرفی جذابیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری و تاریخی این استان قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از سوی مجمع جهانی شهرهای گردشگری دنیا که امسال در هلسینکی فنلاند با محوریت گردشگری هوشمند برگزار خواهد شد دعوتنامه‌ای به دست ما رسیده تا از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ شهریور با تامین هزینه از سوی این مجمع به عنوان شهردار اردبیل حضور پیدا کنیم که به طور قطع به این دعوتنامه پاسخ مثبت خواهیم داد و این دعوت را اجابت می‌کنیم.

وی افزود: همین افتخار برای اردبیل بس است که در بین شهرهای مختلف کشورمان تنها نام اردبیل در این مجمع قرار گرفته و ما سعی خواهیم کرد از شهرت و آوازه اردبیل در حوزه گردشگری دفاع کنیم.

افزایش اعتبارات پنج پروژه اجرایی در شورابیل

شهردار اردبیل در مورد پیشنهاد شهرداری در افزایش اعتبارات پنج پروژه اجرایی در شورابیل تصریح کرد: پارک نور که در دست پیمانکار و در مرحله اجرایی است با کمبود اعتبار روبه‌روست و قطعا با تزریق اعتبارات به این پروژه تا پایان فصل کاری شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

لطف‌اللهیان گفت: پروژه دیوار پیام نور پیمانکار ندارد و المان مزار شهدای گمنام نیز باید با تصویب طرح در تهران ابلاغ شود در حالی که ما نسبت به بازسازی اطراف مزار شهدای گمنام اقدام کردیم و امیدواریم المان آن را نیز نصب کنیم.

وی از در حال اجرا بودن استودیوی شورابیل و تکمیل باغ بهشت خبر داد و تصریح کرد: در مجموع با افزایش ۲۵ درصدی اعتبارات به این پروژه‌های در حال اجرا انتظار می‌رود بخشی از آنها در سالجاری به سرانجام برسد.

بهسازی آرامستان های اردبیل با رضایمندی همشهریان همراه بوده است

لطف‌اللهیان با اشاره به پروژه بهسازی و ساماندهی آرامستان‌ها اظهار کرد: این پروژه که با رضایتمندی مردم همراه بوده در اکثر آرامستان‌های اردبیل آغاز شده و به زودی در بهشت فاطمه این پروژه به اتمام می‌رسد.

شهردار اردبیل اظهار کرد: همسطح‌سازی آرامستان ججین با دیوارکشی آن رو به اتمام است و ما در سایر آرامستان‌ها نیز این کار را در حال انجام داریم و بدون اینکه ریالی اعتبار از بنیاد شهید و یا سایر دستگاه‌ها بگیریم مزار شهدا را نیز به شکل مناسب در این همسطح‌سازی‌ها مرمت و بازسازی می‌کنیم.

واگذاری قطعه زمینی را در منطقه پیله سحران به انجمن حمایت از زندانیان اردبیل

وی به تفکیک اصولی در برخی از مناطق با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و ساماندهی در این بخش اشاره و تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان با اجرای پروژه‌های مختلف نظیر تپه آزمایش، پارکینگ برای خودروهای سنگین و اجرای برخی طرح‌ها به دنبال کسب درآمد در حمایت از خانواده‌های زندانیان است که ما نیز براساس بودجه که باید به مجموعه‌های عمومی و حمایتی کمک کنیم از انجمن حمایت از زندانیان پشتیبانی کرده و زمینه واگذاری قطعه زمینی را در منطقه پیله سحران فراهم کردیم.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان اردبیل بنیاد شهید درآمد شورای شهر شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز یکشنبه در دیدار با شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در خصوص برگزاری سالانه کنفرانس وحدت اسلامی در تهران و پروژه‌های مختلف مجمع تقریب در ایجاد وحدت میان مسلمانان سخن گفت.

وی با اشاره به حضور هیأت‌های اهل سنت در ایران اسلامی و بازدید آنها از شهرها و مناطق سنی‌نشین در کشورمان و برگزاری نشست با علمای اهل‌سنت در این شهرها، از حضور ۴۰ عالم مسلمان از کشورهای مختلف در شورای عالی و حضور ۱۴۰ نفر در مجمع عمومی تقریب خبرداد.

دبیرکل مجمع تقریب در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: ما باید یک قله و چشم‌انداز برای خود داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام شهریاری همچنین به خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اشاره کرد و افزود: بسیاری از آنها حتی مسلمان نیستند اما مفهوم ظلم را می‌فهمند. آنها از اسلام یا مسلمانان دفاع نمی‌کنند بلکه از مظلومان دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد که ما باید با تأکید بر از مفاهیم عامه مانند حقوق بشر، عدالت و ظلم با کسانی که قصد ایجاد تفرقه دارند، مقابله کنیم. در ادامه این نشست شیخ حسن البغدادی نیز با تاکید بر لزوم وجود ارتباط میان اعضای تقریب گفت: تقریب برای شهید اول و شهید ثانی و دیگر علما یک تعارف نبود و آنها در عمل به این امر اعتقاد داشتند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که باید دست بیگانگان از کشورهای اسلامی کوتاه شود، تصریح کرد: امروز اسرائیل، همان دست بیگانه است و ما معتقدیم که اگر اسرائیل را نابود کنیم حضور بیگانگان در کشورهای اسلامی پاک می‌شود.

شیخ البغدادی در ادامه با اشاره به تأثیر طوفان‌الاقصی در ایجاد تقریب میان مذاهب اسلامی، اظهار داشت: طوفان‌الاقصی به معنای ایستادن شیعه در کنار اهل سنت در فلسطین بود و اگر ما در این نبرد پیروز شویم، دشمن بیکار نخواهد نشست و تلاش می‌کند با ایادی خود در میان شیعیان نادان و اهل سنت تندرو، وحدت حاصل شده از این پیروزی را از بین ببرد.

وی ادامه داد: زمانی که طوفان‌الاقصی پایان یابد، دشمنان جنگ دیگری را آغاز می‌کنند که آن جنگ عقایدی است تا این پیروزی بر اهل سنت تأثیر نگذارد و ما باید برای آن روز برنامه داشته باشیم.

کد خبر 6091145 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد