Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@22:40:30 GMT

میکی ماوس بی صدا شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۴۶۴۸

میکی ماوس بی صدا شد

راسی تیلور صداپیشه شخصیت میکی ماوس درگذشت، این خبر را کمپانی والت دیزنی با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد. او متولد ۴ مه ۱۹۴۴ بوده است.

در بیانیه دیزنی آمده است: «میکی ماوس با درگذشت راسی تیلور دیگر صدای خود را از دست داد. راسی تیلور روی این شخصیت بیش از ۳۰سال فعالیت کرد و توانست این شخصیت را بین مردم بسیار محبوب کند تا جایی که به یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های دیزنی بدل و تیلور هم در بین هواداران محبوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیلور ایفای نقش میکی ماوس را از سال ۱۹۸۶ برعهده گرفت و در بیش از ۱۰۰ پروژه دیگر برای کمپان دیزنی شامل برنامه‌های تلویزیونی، انیمیشن‌های کوتاه و تئاتر در نقش صداپیشه این شخصیت فعالیت کرده است.

انیمیشن‌هایی چون «چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت؟»، «یک اسب بگیر!» و «میکی، دونالد، گوفی» از جمله آثاری هستند که تیلور در آن‌ها به صداپیشگی پرداخت.

میکی‌ماوس  شخصیت کارتونی و برنده جایزه اسکار که توسط شرکت والت دیزنی تولید شده است. خلق این شخصیت کارتونی توسط والت دیزنی به همراه آب آیورکس در سال ۱٩٢٨ اتفاق افتاد. صداپیشگی میکی ماوس تا سالها توسط خود والت دیزنی انجام میشد.

میکی‌ماوس سال ۱۹۲۸ خلق شد و والت دیزنی تا سال ۱۹۴۶، صداپیشه او بود. پس از دیزنی به ترتیب جیم ماکدانلد و وین آلوین نقش صداپیشگی میکی ماوس را به عهده گرفتند.

میکی‌موس شخصیتی بود که جایگزین اسوالد، خرگوش خوش‌شانس شد شخصیتی که توسط یک تولید کنندهٔ فیلم به نام چارلز مینتز برای استودیو دیزنی ساخته شده بود و توسط یونیورسال استودیوز به توزیع محصول می‌پرداخت/خبرآنلاین

بیشتر بخوانید

ایده کوچکی که جهان را گرفت

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند

ایسنا/اردبیل امام جمعه شهرستان نمین، تلاش برای نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام و در راس آنها نظام جمهوری اسلامی را از توطئه‌های دشمنان قلمداد کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین عظیم اسدزاده، ظهر امروز ۱۳ اردیبهشت در آیین گرامیداشت مقام معلم که در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) نمین برگزار شد، با اشاره به اهمیت علم و آگاهی و تاثیر آن در رشد و تعالی شخصیت انسان‌ها، گفت: شخصیت‌های بزرگی نظیر شهید مطهری دارای تفکر عظیم علمی و دینی برای جهان اسلام بودند.

وی افزود: دشمنان اسلام به دنبال نابودی مغزهای متفکر نظام جمهوری اسلامی هستند و با هدف ترور شخصیت‌های علمی و معنوی، سعی در ریشه‌کردن هادیان و مروجان دین اسلام دارند و تنها هدفشان تسلط حاکمان کفر بر جوامع مسلمین است. 

امام جمعه شهرستان نمین ترویج و نشر آثار ارزشمند شهید مطهری را فریضه‌ای مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: هر کدام از این آثار علمی، حکمتی مطهر برای تصفیه و پالایش مغزهای ناپخته افرادی است که با افکار نادرست در پوشش اصطلاح روشنفکرانه بذرهای سمی در روح و جان انسانها می‌کارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدزاده عظمت جهان هستی را در تعلیم و تذکیه نفوس انسان‌ها دانست و تصریح کرد: بنای خلقت، برای علم و راهنمایی بشر است که خدای متعال با تعلیم اسماء و علوم الهی به اولین خلقت انسانی، بنیان جهان هستی را بر پایه علم و منطق پایه‌ریزی کرد و انبیای الهی را در جایگاه معلمان برای هدایت جامعه فرستاد. 

وی به معرفی علمای بزرگ جهان اسلام به عنوان الگوهای رستگاری پرداخت و بیان داد: جاودانگی و موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت متکی به دو عنصر قوی جدیت و پشتکار است که علمای بزرگ از فرصت‌های کوتاه برای اندوختن ذرّه‌ای علم و دانش با هدف گره‌گشایی مسائل دینی و علمی دریغ نکردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • پلنگ صورتی عضله‌ای: این شخصیت دیگر خنده دار نیست! (عکس)
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • امیر نظام گروسی یک شخصیت بزرگ ملی است
  • دلیل واقعی پاسخ منفی رانگنیک به بایرن چه بود
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند