Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر میرباقری معاون سیمای رئیس سازمان صداوسیما، در احکام جداگانه‌ای اعضای هیئت اندیشه‌ورز شبکه افق را منصوب کرد.

بر این اساس حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه و موسس مدرسه علمیه دارالحکمه تهران، نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار، مجری برنامه‌های تلویزیونی و مستندساز و جواد رمضان‌نژاد مدیر سابق شبکه‌های افق و پنج سیما، به عنوان اعضای هیئت اندیشه‌ورز شبکه افق منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید یامین‌پور پژوهشگر حوزه هنر اسلامی، نویسنده و فعال رسانه‎ای، وحید جلیلی روزنامه‎نگار و فعال رسانه‎ای و محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره و فعال فرهنگی، هم دیگر اعضای هیئت اندیشه‌ورز شبکه افق هستند که احکام آن‎ها از سوی دکتر میرباقری صادر شده است.

انتهای پیام/ 

انتصاباتی جدید در شبکه افق

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال، علی خطیر از سمت خود در استقلال برکنار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است که پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد این موضوع صحت داشته و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

    امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

    ظاهرا علت تصمیم امروز اعضای هیئت مدیره استقلال، واریز مبلغ50 میلیارد تومان به حساب اعضای تیم آن هم بدون دریافت مجوز از مالکان جدید بوده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال ضمن تشکر بابت تلاش‌های علی خطیر طی دوران حضور در این باشگاه، به همکاری خود با وی پایان دادند.

در نهایت تصمیم بر این شد که فرشید سمیعی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد باورنکردنی! سومین اتهام جعل به مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم