Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی از برگزاری چهار تورنمت ملی دوچرخه سواری در مرداد و شهریور ماه سال جاری در سطح استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رسول هاشم کندی اظهار کرد: ششم تا دهم مرداد ماه میزبان مسابقات قهرمانی کشوری کارگران و هفتم تا دهم میزبان آخرین مرحله لیگ جوانان در بخش پیست و جاده هستیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: المپیاد استعداد یابی دوچرخه سواری در بخش دختران و پسران نیز دیگر برنامه‌ای است که در آینده خواهیم داشت.
هاشم کندی به تمهیدات انجام گرفته در خصوص زیرساخت‌های مورد نیاز برای مسابقات، گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری باشکوه این مسابقات فراهم شده است و تمامی مسابقات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.
به گفته وی، نخستین بار در پیست یادگار امام مسابقات‌ قهرمانی کشور برگزار می‌شود و همچنین برای نخستین بار از جاده‌های این مجموعه ورزشی استفاده می‌شود.
کندی ادامه داد: در زمینه لیگ جوانان جاده و پیست همیشه تیم‌های ما جزو تیم‌های برتر هستند و در این عرصه کاپ و مدال داشتیم که پیش‌بینی نتایج خوبی دارم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی دوچرخه سواری ورزشگاه یادگار امام ماه برگزاری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی