Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جلیل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد مصدومان جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در این مدت ۴۳ نفر و تعداد مصدومان شهری ۲۹ نفر بوده اند.

وی افزود: یک نفر فوت شده نیز خانم جوان ۲۰ ساله ای  بود که در حادثه رانندگی جاده یاسوج به اصفهان جان خود را از دست داد.

حوادث جاده ای این استان در سه ماهه نخست امسال ۵۸ نفر را به کام مرگ کشاند و سوانح جاده‌ای این استان در سال ۱۳۹۷ حدود ۱۸۶ کشته بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده‌های کم عرض، و خطاهای رانندگی از عوامل مختلف سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی کارشناسان اعلام شده است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان‌های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

جلیل بیان کرد: همچنین در این مدت جوان ۲۶ ساله ای که در رودخانه بشار حوالی پاتاوه غرق شد با اقدام فوری اورژانس از مرگ حتمی نجات یافت.

وی عنوان کرد: سه نفر ترومایی سقوط از ارتفاع نیز در این مدت ۷۲ ساعته امداد رسانی شدند و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

۹۸۶۸/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی