Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:07:19 GMT

کشف ۸ تن خیارشور غیر بهداشتی در خاش

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۷۱۱۵

کشف ۸ تن خیارشور غیر بهداشتی در خاش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ ابراهیم کوچک زائی فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: ماموران کلانتری امام خمینی (ره) این شهرستان با اطلاع از نگهداری مقدار زیادی خیار شور غیربهداشتی در یک واحد صنفی در بازرسی از این واحد صنفی متخلف ۸ تن خیار شور غیربهداشتی کشف و با هماهنگی مقام قضائی محل را پلمپ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به امحاء خیارشور‌ها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

گفت: ماموران کلانتری امام خمینی (ره) این شهرستان با اطلاع از نگهداری مقدار زیادی خیار شور غیربهداشتی در یک واحد صنفی در بازرسی از این واحد صنفی متخلف ۸ تن خیار شور غیربهداشتی کشف و با هماهنگی مقام قضائی محل را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به امحاء خیارشور‌ها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

کشف  خیارشور غیر بهداشتی در خاش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد