Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امانی پور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران ،اظهار کرد : یک میلیون و 430هزار و 159 نفر از استان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که تاکنون بیش از 86 درصد این جمعیت موفق به دریافت کارت شده اند.

اوبا اشاره به پوشش 86.41 درصدی جمعیت دریافت‌کنندگان کارت هوشمند ملی در لرستان، افزود: یک میلیون و 430 هزار و 159 لرستانی واجدالشرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که تاکنون بیش از 86 درصد این جمعیت موفق به دریافت کارت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانی پور تصریح  کرد: مجموع درخواست‌ها برای صدور کارت هوشمند ملی طی سه ماهه امسال 16 هزار و 457 مورد بوده که تاکنون 6 هزار و 788 کارت هوشمند برای شهروندان صادر شده است مدیرکل ثبت احوال لرستان از تحویل 7 هزار و 819 کارت هوشمند ملی به متقاضیان طی سه ماهه امسال خبر و ادامه داد: تلاش می‌شود در کوتاهترین زمان نسبت به صدور کارت هوشمند ملی اقدام شود.

اوبا تأکید بر ابطال کارت‌های ملی تاریخ گذشته ،گفت: با توجه به حل مشکلات موجود در خصوص تامین کاغذ موردنیاز برای تهیه کارت هوشمند ملی، دیگر این کارت‌ها اعتبار نداشته و منقضی شده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال لرستان یادآورشد: شهروندان لرستانی با مراجعه به دفاتر پیشخوان و مراکز پستی جهت ثبت‌نام دریافت کارت هوشمند ملی کد رهگیری را دریافت می‌کنند که در صورت نیاز ادارات و تا زمان صدور کارت می‌توانند از کد رهگیری به عنوان شناسه هویتی استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش مشکلات ملی کارت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند

بانک مرکزی اعلام کرد: از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، درباره آخرین وضعیت تسهیلات‌دهی بانک‌ها در موضوع نهضت ملی مسکن، اعلام کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی، تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه امسال از تعداد یک میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۷۸ نفر متقاضی معرفی‌شده به بانک‌های عامل در کل کشور، تعداد ۴۱۱ هزار و ۶۰ نفر تا تاریخ یادشده به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات موصوف مراجعه نکرده‌اند.

بر اساس این گزارش، از تعداد یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۱۹ نفر متقاضی که جهت اخذ تسهیلات مذکور به بانک‌های عامل مراجعه کرده‌اند، تعداد ۴۷۰ هزار و ۵۰۸ نفر (در حدود ۳۵ درصد از مراجعه کنندگان) بنا به دلایل مندرج در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک مورد نیاز، نداشتن وثایق قابل قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و غیره، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف هستند.

حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (در حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲،۶۷۸ هزار میلیارد ریال شده‌اند که از این تعداد تسهیلات مدنظر به تعداد ۶۲۴،۴۶۸ نفر و به مبلغ ۱،۳۳۷ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

کد خبر 750821

دیگر خبرها

  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟