Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: آموزش‌های حضوری و مجازی نسرا در مقاطع سنی و تحصیلی مختلف برای علاقه‌مندان با ارائه گواهینامه معتبر در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی رشنو در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، از آغاز نهضت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی سپاه استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی (نسرا) باهدف ارتقای سطح سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در لرستان آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه عموم مردم می‌توانند از کلاس‌های آموزشی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در سطح استان بهره‌مند شوند افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در کلاس‌های آموزشی که در مساجد، پایگاه‌های بسیج، حوزه‌ها و نواحی مقاومت، محلات مختلف، مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، موسسه‌ها و نهادهای غیردولتی در ایام تابستان شرکت کنند.

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: آموزش‌های حضوری و مجازی نسرا شامل دوره‌های تخصصی تربیت مدرس درزمینهٔ سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، فتوشاپ و طراحی، تدوین فیلم و کلیپ، برنامه‌نویسی اندروید، انیمیشن‌سازی، شبکه‌های اجتماعی(توئیتر و اینستاگرام)، عکاسی و خبرنگاری در مقاطع سنی و تحصیلی مختلف برای عموم علاقه‌مندان با ارائه گواهینامه معتبر در سطح استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت بسیج در استان کار آموزش در دو سطح آغازشده و در این راستا کلاس‌های تخصصی برگزار می‌شود؛ از ابتدای تیرماه 250 نفر به‌کارگیری شده و شبکه استادان و مدرسان بسیجی در سطح استان نیز ایجاد می‌شود، همچنین شبکه مدرسان در سه حوزه سواد رسانه و فضای مجازی، فناوری و نوآوری ساماندهی می‌شود.

رشنو تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی مدیریت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از طریق کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی در فضای مجازی اطلاع‌رسانی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری یا غیرحضوری(آنلاین) از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات