Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آئین کلنگ‌زنی همزمان ۳۰۰ واحد مسکونی در استان کرمان برگزار شد. ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ظهر امروز و با حضور جواد حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آئین کلنگ‌زنی همزمان 300 واحد مسکونی در استان کرمان و پروژه 40 واحدی یاس دو بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آئین علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان و مدیران بنیاد مسکن و راه وشهرسازی استان نیز حضور داشتند.

تسهیلات 50 تا 90 میلیون تومانی نوسازی بافت‌های فرسوده در جنوب کرمان پرداخت می‌شودرفع کامل کپرنشینی در جنوب کرمان با ساخت 10 هزار واحد مسکونیامکانات موجود پاسخگوی نیاز مردم جنوب استان کرمان نیست

علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان در حاشیه این آئین با اشاره به اینکه همزمان آئین کلنگ‌زنی  پروژه 40 واحدی یاس دو بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کرمان هم کلنگ‌زنی شده است اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ساخته خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: پروژه 40 واحدی یاس دو بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کرمان در زمینی به مساحت دو هزار و 35 مترمربع و با زیربنای شش هزار و 88 مترمربع در 6 طبقه با سازه بتنی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان