Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در نطق از پیش دستور خود که در آغاز صد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران ایراد کرد با بیان اینکه از ماه‌ها پیش از آ‌غاز به کار شورای پنجم یکی از چالش‌های جدی تهران را عدم انطباق ان با نیاز‌های گروه‌های آسیب پذیر و کم توان می‌دانستم، گفت: طی سالیان گذشته بار‌ها در جایگاه یک زن سالم و بالغ از خود پرسیده‌ام که چگونه می‌شود یک شهر تا این اندازه بی توجه به شرایط جسمی و فیزیکی نیمی از جامعه که زنان هستند باشد و تأسف‌بارتر اینکه چگونه می‌توان در چنین شهری انتظار مشارکت سالمندان، زنان و توان یابان را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران افزود: اکنون قصد دارم از اقدامات انجام شده گزارشی ارائه دهم که بخش اول آن مربوط به آسیب شناسی عملکرد ستاد مناسب سازی در بین سال‌های ۸۴ تا ۹۴ است.

وی با بیان اینکه در این مدت جلسات به صورت نامنظم بود و از اقدامات انجام شده مستندسازی نمی‌شد، گفت: در این مدت در نحوه هزینه کرد بودجه بهسازی معابر جهت تردد معلولین و سالمندان ابهام وجود داشت، اما ما در سال ۹۷ جلسات را به صورت منظم برگزار کردیم و در سه بازه زمانی در سال ۹۷ جلسات منظم با موضوع مناسب سازی به معابر شهری برگزار کردیم.

نژادبهرام افزود: در این مدت اقدام به تشکیل کمیته‌های مناسب سازی مناطق ۲۲ گانه کردیم و در نحوه عملکرد آن‌ها نظارت جدی به عمل آوردیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شیوه نامه مناسب سازی به عنوان بخشی از فرآیند عقد قرارداد ابلاغ شد، اظهار کرد: طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی و پیگیری ابلاغ شیوه نامه در قالب نظام فنی و اجرایی از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۹۷ در ستاد مناسب سازی شهر تهران است.

وی بیان کرد: اقدام دیگر تصویب مناسب سازی یک بوستان، دو ساختمان و یک محور شهری به ازای هر یک از مناطق ۲۲ گانه که در مجموع ۸۸ پروژه مناسب سازی هستند بود که در سال ۹۷ انجام شد.

نژادبهرام در خصوص مناسب سازی‌های انجام شده در بوستان‌ها گفت: در این مورد ورودی‌ها، پارکینگ‌ها، پل‌های ارتباطی، مسیر پلکانی، سطح شیب دار و فضا‌های بهداشتی مناسب سازی شدند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به مناطق ۲۲ گانه اولتیماتوم دادیم که تا آخر خرداد ۹۸ برای اتمام مناسب سازی پروژه‌ها اقدام کنند، اظهار کرد: در همین راستا از ۸۸ پروژه تعریف شده بازدید کردیم و میزان پیشرفت کار را رصد کردیم.

وی افزود: ۵۴ پایانه اتوبوس و تاکسی در این مدت مناسب سازی شدند که این مناسب سازی شامل احداث رمپ برای دسترسی آسان به سکو‌ها بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی،

حسین نجابت،

عبدالحسین روح الامینی،

ابوالقاسم جراره،

زهره سادات لاجوردی،

علیرضا سلیمی،

صالح اسکندری،

محمدحسین حسین زاده بحرینی،

سمیه گلپور چمرکوهی،

علی اصغر پورمحمدی،

علی طهرانی مقدم،

سیدنظام الدین موسوی،

مجتبی رحماندوست،

مهدی شریفیان،

غلامحسین رضوانی.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902807

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی