Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در دیدار با جمعی از جوانان و نوجوانان شهرستان مهریز به مناسبت چهلمین سالگرد برگزاری اولین نمازجمعه با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه شنیدن دغدغه‌های جوانان اظهار داشت: دیدار با جوانان و شنیدن دغدغه‌های آنها باید به صورت مستمر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مهمترین مطالبات و انتقادات جوانان مهریز، عدم همکاری برخی مسئولان از جمله مدیران اوقاف و امور خیریه، اداره تبلیغات اسلامی مهریز و برخی دیگر از دستگاه‌ها است که در اولین فرصت این مسئله را حل و فصل خواهیم کرد.

محی الدینی افزود: دیدار و هم اندیشی با جوانان و نوجوانان مهریزی باید به صورت مستمر و پایدار باشد هرچند فقط گوشه کوچکی از مشکلات و دغدغه‌های آنها برطرف شود.

وی ادامه داد: ستاد برگزاری نمازجمعه و شخص امام جمعه با نشان دادن راه، سعی در حل مشکلات و دغدغه‌های شهروندان به خصوص جوانان، با پای کار بودن و حضور مسئولان شهرستان مهریز دارد و معتقدم مشکلات جوانان باید توسط مسئولان این شهرستان به صورت آتش به اختیار و بدون ایجاد هرج و مرج انجام شود.

امام جمعه مهریز عنوان کرد: هدف از برگزاری این دیدارها انس و الفت با جوانان و شنیدن دغدغه‌های آنها و راه حل مشکلات و پیشنهادات جوانان است.

استفاده درستی از ظرفیت‌های بسیج در مهریز نشده است

فرمانده ناحیه بسیج مهریز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مناسبی در بسیج شهرستان مهریز وجود دارد، اظهار داشت: پایگاه‌های بسیج طرفیت‌های زیادی برای جلب جوانان برای ورود به عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد اما متأسفانه بهره برداری لازم از آن نمی‌شود.

سرهنگ علی اصغر سلمانی ادامه داد: بسیج مهریز آمادگی اختصاص کمک هزینه جهت راه اندازی مرکز رشد را با همکاری فرمانداری دارد ولی هیچ گونه حمایتی از سوی این نهاد انجام نشده است.

سلمانی افزود: همه افراد باید آموزش‌های لازم را برای مطالبه گری از مسئولان شهرستان مهریز دریافت کنند تا بتوانند به موقع و دقیق نسبت به خواسته‌های به حق و قانونی خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، در ابتدای این هم اندیشی جوانان دغدغه‌های خود از جمله مسائل اقتصادی، ازدواج، حقوقی، مسکن، اشتغال، اتباع خارجی، بانوان، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان را مطرح کردند.

کد خبر 4678558

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دمیدن فرهنگ بسیجی در کالبد جامعه تحول آفرین است
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب
  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند