Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@14:07:09 GMT

پخش مستند استاد اکبر ثبوت در شبکه چهار

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۹۹۹۹

پخش مستند استاد اکبر ثبوت در شبکه چهار

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مستند «جهانی بنشسته در گوشه‌ای» عنوان قسمت جدید از مجموعه «حکایت دل» است که به معرفی استاد اکبر ثبوت، پژوهشگر، مورخ، نسخه‌شناس و فیلسوف و حکیم معاصر می‌پردازد. این مستند ۶ مرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، استاد اکبر ثبوت یکی از پژوهشگران برجسته حوزه دین، تاریخ معاصر، ادبیات، فلسفه و عرفان است که سال‌ها از محضر بزرگان حوزه و دانشگاه، چون علامه شیخ آقابزرگ تهرانی و علامه شعرانی بهره برده و پژوهش‌های ارزشمند بسیاری را در زمینه‌های جنبش‌های اجتماعی و فکری گذشته، پیوند‌های فرهنگی ایران و شبه قاره، حافظ‌شناسی، صدراشناسی، تاریخ موسیقی، دفاع از معتقدات و فرهنگ شیعه، بررسی احوال و آثار عرفایی، چون حسن بصری و حارث محاسبی و روزبهان بقلی، شرح حال و بررسی آثار و آرای استادانش (علامه شعرانی، محمدتقی آملی، مهدی الهی‌قمشه‌ای، محمود شهابی، مرتضی مطهری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) مسائل حقوقی و سیاسی و اجتماعی به سرانجام رسانده است.

«حکایت دل» به تهیه کنندگی علیرضا حسینی وکارگردانی بیژن شکرریز، در قالب ۲۰ قسمت مستند از زندگینامه، پرتره علمی و حرفه‌ای اساتید فاخر و مشاهیر معاصر کشور، یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این مجموعه برای اولین بار از شبکه چهار سیما به روی آنتن می‌رود و روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مستند شبکه چهارم شبکه 4 ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت برای نخستین بار از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود. او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بارها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق