Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:53:19 GMT

تالار متخلف ارومیه‌ای پلمب شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۰۶۹۷

تالار متخلف ارومیه‌ای پلمب شد

علی صدقیانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از مسمومیت تعدادی از میهمانان عروسی در یکی از تالارهای شهر ارومیه، اقدامات لازم برای بررسی وضعیت این تالار در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی های کارشناسی مشخص شد که مسوولان این تالار، تخلف های قابل توجه بهداشتی داشته اند که به همین علت، دستور پلمب آن صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نمونه های لازم از آب آشامیدنی و مواد غذایی این تالار برداشته‌شده تا به صورت کامل در آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار گیرد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه ادامه داد: پرونده تخلف‌های مسوولان این تالار در دست پیگیری است.

روز جمعه هفته گذشته، ۴۹ نفر از میهمانان عروسی در یکی از تالارهای شهر ارومیه مسموم شده و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان طالقانی این شهر انتقال داده شدند.

هرچند پس از انتقال این افراد، ۴۸ نفر با انجام اقدامات درمانی اولیه مرخص شده و تنها یک مادر باردار تحت مراقبت درمانی قرار گرفت.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی کارشناسی مواد غذایی تالار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید

علی طرزعلی معاون مرکز مبادله در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و یورو ۴۷ هزار و ۸۸ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۶۲ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۸۵ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: در مجموع برای میزان ارزی که برای کالا‌های اساسی دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین کشاورزی اختصاص یافته از ابتدای فروردین ماه تا به امروز ۶۶۲ میلیون دلار بوده است.

طرز علی گفت: مجموع میزان ارز صنایع در سامانه نیما ۲ میلیارد ۱۰۸ میلیون دلار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید