Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@18:28:55 GMT

عده‌ای در تلاشند جنایت منافقین نادیده گرفته شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۰۷۹۸

عده‌ای در تلاشند جنایت منافقین نادیده گرفته شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عده‌ای در تلاش هستند جنایت منافقین را نادیده بگیرند درحالی‌که این‌ها هنوز در دامن استکبار جهانی جنایت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن حضور در دفتر جهانبین نیوز با اشاره به سالروز عملیات مرصاد اظهار کرد: عده‌ای در تلاش هستند جنایت منافقین را نادیده بگیرند درحالی‌که این‌ها هنوز در دامن استکبار جهانی جنایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در قضیه سیل ابتدای سال ۹۸، همین منافقان و ایادی آن‌ها بودند که وارد عمل شدند و این نشان می‌دهد که منافقین آرام ننشستند و فعال هستند.

گرجی با تاکید بر اینکه عملیات مرصاد پیچیده‌ترین عملیات بود اضافه کرد: منافقان حساب‌شده کار کرده بودند و اینکه مدعی شدند چند ساعته به تهران می‌رسند به پشتوانه همین کار حساب‌شده بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: درخصوص عملیات‌های دفاع مقدس باید جزئیات عملیات برای مردم و به‌ویژه جوانان گفته شود.

وی یادآور شد: در فضای مجازی اتفاقات عجیبی درحال رخ دادن است و باید این موضوع مدیریت شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری