Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:54:07 GMT

آغاز صدور پروانه صید ماهی در مازندران

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۰۹۹۵

آغاز صدور پروانه صید ماهی در مازندران

رئیس اداره حیات‌وحش محیط زیست مازندران گفت: صدور پروانه صید ماهی قزل‌آلا یا قلاب از رودخانه‌های هراز و بلده و همچنین صدور پروانه صید به جز ماهی‌های آزاد از ماه جاری آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کوروس ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: صدور پروانه صید ماهی قزل‌آلا از رودخانه‌های هراز و بلده از ماه جاری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اعتبار این پروانه یک روزه است به‌این معنا که هر روزی که فرد اقدام به دریافت پروانه کرد تا پایان همان روز اجازه صید دارد.

رئیس اداره حیات‌وحش محیط زیست مازندران اضافه کرد: صدور پروانه شکار برای ماهی‌های قزل‌آلا در رودخانه‌های هراز و بلده که از مرداد ماه امسال آغاز شده تا 20 شهریور ماه امسال ادامه دارد.
ربیعی بیان کرد: همچنین صدور پروانه برای سایر گونه‌های آبزیان غیر از آزاد ماهیان نیز در دستور کار قرار دارد که به مدت دو ماه اعتبار دارد.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند از تمامی واحدهای محیط زیست در سطح شهرهای استان اقدام به دریافت پروانه کنند.

رئیس اداره حیات‌وحش محیط زیست مازندران با اعلام اینکه صدور پروانه برای صید با قلاب ماهیگیری است، تصریح کرد: افراد بسیاری علاقه‌مند به این امر هستند که می‌توانند با دریافت مجوز نسبت به صید اقدام کنند.

ربیعی ادامه داد: صدور پروانه صید ماهی غیر از آزاد تا 20 دی ماه امسال ادامه خواهد داشت ولی موضوع مهم این است که تعداد صید مشخص شده است.

وی بیان کرد: همچنین تا فاصله 500 متر از مصب‌ها نیز اجازه فعالیت داده نمی‌شود و افراد باید پروانه را به همراه داشته باشند.

رئیس اداره حیات‌وحش محیط زیست مازندران در پایان گفت: افرادی که اقدام به دریافت پروانه کردند لازم است این پروانه را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق دستورالعملی که صادر‌ شده تمامی مجوزهای کاغذی جمع‌آوری و از این پس مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدامیر سیاح ظهر امروز در نشست اخذ شناسه یکتا برای پروانه‌های کسب و کار که در سالن جلسات اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 2 میلیون پروانه کاغذی کسب و کار در کشور وجود دارد که همه آنها می بایست تبدیل به پروانه های الکترونیکی شوند، اظهار داشت: ‌این تعداد از پروانه‌های کاغذی کسب و کار می‌بایست تا 25 اردیبهشت ماه جاری تمام آنها الکترونیکی و دارای شناسه یکتا شود.

وی افزود: از 26 اردیبهشت ماه جاری عدم توجه به این مهم به منزله فعالیت کسب وکار بدون مجوز است که براساس قانون در تلاش هستیم تا اقدامات موثر داشته باشیم.

سیاح تصریح کرد: تاکنون تعداد مجوزهای الکترونیکی و تعداد شناسه یکتا به 400 هزار فقره رسیده و روند شناسه یکتا توسط دستگاه های مختلف  با توجه به هشدارهایی که صادر شده رو به رشد است.

وی افزود: استان‌های پیشتاز در این بخش همچنان لرستان، گیلان،  همدان و خراسان جنوبی هستند و گلستان، بوشهر و ایلام در این بخش ضعیف عمل می‌کنند.

رئیس مرکز کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی  بیان کرد: اردبیل، قم، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، زنجان و البرز در  تلاش برای  بالا بردن رتبه خود در صدور مجوز‌های الکترونیکی و شناسه یکتا  هستند.

سیاح بیان کرد: سازمان ملی استاندارد، انرژی اتمی، وزارت ورزش و جوانان، نظام پزشکی، وزارت نفت، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی از جمله دستگاه‌هایی هستند که در این بخش همکاری خوبی داشته و اقدام به صدور مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا کرده‌اند.

وی افزود: طبق دستورالعملی که صادر‌ه‌‌د تمامی مجوزهای کاغذی جمع‌آوری و از این پس  مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد