Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:38:45 GMT

فرماندار و شهردار جدید تکاب معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۱۱۷۶

فرماندار و شهردار جدید تکاب معرفی شدند

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در این آیین با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: همه مسوولان و مدیران در تمام سطوح باید توان و انرژی خود را برای تحقق رونق تولید در کشور به کار گیرند.

علی مصطفوی با بیان اینکه علیرغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان، فعالیت‌های اقتصادی در کشور همچنان رشد قابل ملاحظه‌ای دارد افزود: ملت ایران در چهل سال گذشته از سوی دشمنان همواره در تحریم بوده‌اند اما امسال باوجود آنکه این تحریم‌های ظالمانه به اوج خود رسیده و در سراشیبی قرار گرفته است ولی وضعیت مطلوب اقتصادی کشور در این شرایط نشانه شکست این تحریم‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ذخیره کالاهای اساسی در کشور و نبود هیچ مشکلی در این زمینه اظهار داشت: استکبار جهانی سال گذشته تلاش می‌کرد جشن‌های چهل سالگی انقلاب برگزار نشود اما با حضور قدرتمند مردم در صحنه نه تنها ملت ایران چهلمین سال انقلاب را جشن گرفتند بلکه امروز ایران اسلامی در دهه پنجم خود شاهد رشد و بالندگی و شکوفایی است.

مصطفوی ادامه داد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه را نصب‌العین قرار داده و در دهه پنجم انقلاب زمینه را برای اشتغال و رشد جوانان کشور فراهم ساخت.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از وحدت به اقتدار رسیده ادامه داد: اگر امروز در صحنه بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم و در مذاکرات، دشمنان را به زانو درآورده‌ایم این امر ناشی از اقتدار نظام و حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: ملت ایران با وحدت بی‌نظیر خود در دوران دفاع مقدس، جبهه‌های جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و برای اولین بار در تاریخ ایران نه تنها حتی یک وجب از خاک کشور از دست نرفت بلکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در پشتیبانی از نظام و انقلاب درس عبرتی برای متجاوزان به خاک کشور شد.

مصطفوی با اشاره به درپیش بودن هفته گرامیداشت دولت گفت: مسوولان و مدیران اجرایی در شهرستان ها علاوه بر افتتاح‌های طرح های مختلف عمرانی از این فرصت استفاده کرده و در میان مردم حضور یابند و دستاوردها و اقدامات نظام و دولت را تشریح کنند و به گفت و گو با مردم بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند توسعه تکاب اضافه کرد: استاندار آذربایجان غربی نگاه ویژه ای برای محرومیت‌زدایی از چهره این شهرستان داشته و همواره نسبت پیشرفت و توسعه تکاب دغدغه دارد.

مصطفوی همچنین با اشاره به تغییر فرماندار تکاب بیان کرد: مسوولان خدمتگزار مردم هستند و هر تغییر باید منشا تحولی در راستای حل مشکلات شهروندان باشد و ضمن قدردانی از زحمات فرماندار پیشین امیدوارم فرماندار جدید که از نیروهای با تجربه وزارت کشور است در عرصه خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات روند موفقیت آمیزیداشته و از ظرفیت‌های موجود برای توسعه بخوبی استفاده کند.

فرماندار جدید تکاب نیز در این جلسه گفت: امیدوارم بتوانیم با تلاش‌های مجموعه مدیران شهرستان در راستای تکریم شهروندان، رضایتمندی مردم و توسعه این شهرستان گام‌های اساسی برداریم.

محمود زمانی افزود: علاوه بر پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهرستان تکاب در زمینه توجه به حقوق شهروندی با مشارکت مردم و حفظ سرمایه‌های اجتماعی نیز اقدامات جدی انجام خواهیم داد.

وی اظهار داشت: باید در فضایی خوب و با نشاط اعتماد بین مردم و مسوولان را تقویت کنیم و با تکیه بر حاکمیت قانون و اندیشه سیاسی اسلام در سال منتهی به انتخابات مجلس یازدهم در راستای افزایش مشارکت سیاسی و برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم حرکت کنیم.

فرماندار جدید تکاب اهل استان زنجان و دارای مدرک دکترای جامعه شناسی است و سوابقی چون شهرداری صایین قلعه، بخشداری ابهر و معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان را در کارنامه خود دارد.

در این جلسه از خدمات علی مکرمی فرماندار سابق تکاب نیز قدردانی شد.

همچنین در این جلسه «ناصح محمدخانی» به عنوان شهردار جدید تکاب معرفی و از خدمات «ایرج عباسی» سرپرست پیشین این شهرداری تقدیر شد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که ۸۱ هزار نفر جمعیت و بیش از یکصد روستای دارای سکنه دارد که ۴۵ هزار نفر از جمعیت آن در شهر و ۳۶ هزار نفر نیز در مناطق روستایی سکونت دارد.

این شهرستان از مشکلاتی همچون کمبود زیرساخت های ارتباطی از جمله راه های دسترسی نامناسب، نبود فاضلاب شهری و امکانات بیمارستانی رنج می‌برد و بر اساس اسناد وزارت کشور جزو ۳۱ شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته کشور به شمار میرود.

۷۵۱۴/۶۱۸۵/

معارفه فرماندار جدید تکاب معارفه فرماندار جدید تکاب معارفه فرماندار جدید تکاب انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال حقوق دوران دفاع مقدس معارفه مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد