Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:10:10 GMT

احداث تونل دوم نمین ـ آستارا به زودی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۱۳۴۸

احداث تونل دوم نمین ـ آستارا به زودی آغاز می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: طراحی و نقشه احداث تونل دوم اردبیل – آستارا به زودی نهایی و از شهریور امسال عملیات احداث این تونل آغاز می‌شود. ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

رضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده و برنامه‌ریزی‌های انجام انجام یافته  طراحی و نقشه احداث تونل دوم اردبیل – آستارا به زودی نهایی و از شهریور امسال عملیات احداث این تونل آغاز می‌شود که درصدد هستیم زیرساخت‌های لازم را در این زمینه به طور کامل فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اعتبار ملی در راستای اجرای چهار محور نیر – سراب و اردبیل – سرچم نیز تزریق شده است بیان کرد: امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه محورهای استان اردبیل باشیم و تصادفات فوتی در جاده‌های استان به حداقل برسد که این مسئله  در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی است.

وزیر راه: استان البرز 8 هزار میلیارد تومان پروژه راه‌سازی و راه‌آهن داردرفع تصرف اراضی ایستگاه راه‌آهن اردبیل؛ برخورد قاطع با زمین‌خواران اولویت استپیشرفت فیزیکی راه‌آهن اردبیل _ میانه به 55 درصد رسید

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: پروژه عظیم راه آهن اردبیل – میانه نیز هم‌اکنون در حال اجرا است و سال‌های گذشته در حدود 28 میلیارد تومان به این پروژه اعتبار تزریق شده است و هم‌اکنون نیز این اعتبار به چهار هزار میلیارد ریال رسیده است.

کریمی بیان کرد: در حال حاضر ریل‌گذاری 100 کیلومتر راه آهن اردبیل – میانه نیز در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم تا پایان امسال در این زمینه با جدیت اقدام کرده و برنامه‌های مسئولان به صورت نمایشی نباشد چرا که در گذشته شاهد کوتاهی‌هایی در این زمینه بودیم.

وی با اشاره به برنامه‌های منطقه آزاد تجاری نیز تصریح کرد: احداث سه کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی اردبیل نظیر کریستال، بلور و ظروف نیز از مواردی است که باید در استان اردبیل به آنان توجه ویژه‌ای شود و در این زمینه حمایت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی