Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@18:17:27 GMT

ایستادگی و مقاومت امید دشمنان را ناامید می کند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۱۸۳۸

ایستادگی و مقاومت امید دشمنان را ناامید می کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اردوی رزمی فرهنگی قائمیون در جمع پاسداران بازنشسته استان سمنان با بیان اینکه ما نباید از دشمنان غافل شویم و باید تهدیداتشان را بشناسیم و به فرصت تبیدل کنیم گفت : ایستادگی و مقاومت امید دشمنان را ناامید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امید مردم به پاسداران است و سپاه و رهبری نیز برای مردم است افزود : مردم سپاه را دوست دارند و شما پاسداران باید این عزت را حفظ کنید.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه معنویت انقلابی، بصیرت دینی و غافل نشدن از دشمن و نوع دشمنی از مولفه قدرت سپاه است تصریح کرد : ما مدیون خون شهدا هستیم و شما پاسداران بازنشسته باید تجربیات خود را به جوانان انتقال دهید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه فضای مجازی ریشه دین را نابود می کند تصریح کرد : شرط پاسداری از انقلاب در گام اول محافظت از خودمان است چرا که اگر از خودمان محافظت نکنیم نمی توانیم از انقلاب محافظت کنیم.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه پاسدار فقط باید تابع ولایت باشد افزود : پاسداران باید از آنچه محبوبیت آنان را از مردم میگیرد به شدت پرهیز کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت