Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@11:05:49 GMT

واکنش بانک پاسارگاد به اسیدپاشی در شعبه آمل

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۲۱۲۶

صراط:

روابط عمومی بانک پاسارگاد، اعلام کرد: متأسفانه در روز یکشنبه مورخ 6 اَمرداد، مسئول یکی از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در شهر آمل، مورد حمله‌ی فردی قرار گرفت. علت مراجعه وی به شعبه آمل، انجام امور مالی نبوده؛ بلکه به منظور اعتراض به انسداد و برداشت وجه از حساب وی بنا به دستور مقامات قانونی در یکی دیگر از شعبه‌های این بانک بوده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم نامبرده پیش از مراجعه به شعبه خشمگین و عصبانی بوده و با برنامه‌ریزی قبلی، قصد سوء برای ارتکاب جرم داشته است. مطابق اعلام اداره آگاهی آمل، مایع استفاده شده توسط مرتکب، اسید با غلظت نه‌چندان بالا بوده که روی تمام صورت مسئول شعبه و قسمت زیادی از دست یکی از نگهبانان شعبه ریخته شده‌است. مداوا روی مجروحین ادامه دارد و برای انجام اقدامات درمانی گسترده‌تر به تهران منتقل شدند.

لازم به ذکر است شعبه آمل طبق روال معمول، در حال ارایه خدمات بانکی به مشتریان، بدون وقفه بوده و آنچه در خبرها مبنی بر تأخیر در پاسخگویی به مشتری ذکر شده‌است، کذب محض است.

بانک‌پاسارگاد ضمن آرزوی سلامتی برای مسئول شعبه‌ آمل، تا احقاق کامل حق ایشان، این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

بورل: درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • آیا همه خون‌ها قرمز هستند؟
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بندناف نوزاد در هرمزگان