Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@08:55:34 GMT

شش میلیارد ریال لامپ قاچاق در پایتخت کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۲۸۳۳

شش میلیارد ریال لامپ قاچاق در پایتخت کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ " ابراهیم شریفی مقدم " روز دوشنبه اعلام کرد: با کنترل تردد خودروهای عبوری محدوده کلانتری ۱۷۰ کهریزک تیم عملیات کلانتری موفق شدند سه دستگاه خودرو سواری حامل لامپ های قاچاق را شناسایی و  توقیف کنند.

وی با بیان اینکه راننده های این خودروها دستگیر شده اند، گفت: در بازرسی های انجام شده پنج هزار و ۳۰۰ عدد لامپ از داخل این خودروها که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک ادامه داد: در این رابطه شش قاچاقچی کالا نیز دستگیر شده اند، متهمان در تحقیقات اولیه اعتراف کردند که کالای موصوف را به طور قاچاقی از بنادر جنوبی کشور تهیه و قصد داشتند آن را به سوله ای در محدوده کهریزک منتقل کنند.

سرهنگ شریفی مقدم با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را شش میلیارد ریال برآورد کرده اند افزود: متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.

تهران/۳۰۳۶//۶۱۳۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پایتخت پلیس آگاهی تهران بزرگ خودرو قاچاق لامپ قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد