Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@07:47:09 GMT

سقوط آزاد مرد جوان با پاره شدن طناب بانجی + عکس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۳۶۵۸

سقوط آزاد مرد جوان با پاره شدن طناب بانجی + عکس

اگر چه این مرد با فرود روی تشک ایمنی در پایین ارتفاع ۹۲ متری سکوی بانجی جامپینگ نجات یافت اما دچار صدمات جدی شده است. این مرد ۳۹ ساله در شهر شمالی "گدنیا" لهستان پس از پاره شدن طناب کشسانی مخصوص بانجی جامپینگ با سقوط از ارتفاع ۹۲ متری روی تشک ایمنی زیر پای خود از مرگ گریخت.

برخی از حاضران در صحنه از این لحظه دلهره‌آور فیلم‌برداری کرده و ویدیوی آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدیوی منتشر شده از این حادثه این مرد را در حالی نشان می‌دهد که در ابتدا با دست‌های باز به سمت پایین می‌پرد اما با پاره شدن طناب متصل به خود به صورت سقوط آزاد از ارتفاع حدود ۹۰ متری روی تشک ایمنی می‌افتد. این مرد به شدت آسیب دیده و علاوه بر شکسته شدن ستون فقرات، دچار آسیب‌هایی جدی در دیگر قسمت‌های بدن خود شده است. بنا بر گزارش اسپوتنیک، پزشکان پس از معاینه این مرد اعلام کرده‌اند که نخاع او آسیب ندیده و برای راه رفتن با مشکل مواجه نخواهد شد.

منبع:ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب