Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید‌عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال برای دومین بار به هرمزگان سفر کرده ام، اظهار داشت: هرمزگان سیزدهمین استانی بود که بنده حضور داشتم و در دوازده استان دیگر بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان دیگر تفاهم نامه امضاء شده بود و در این استان تفاهم نامه‌های خوبی به همت استاندار امضا شد که با مبلغ ۵۰۱ میلیارد ریال در دو سال مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی بر توسعه زیرساخت‌های هرمزگان تاکید و بیان کرد: غیر از بحث تالار مرکزی که امیدواریم به نقطه خوبی برسد، تکمیل کتابخانه بندرعباس و تکمیل مجتمع‌های بندرخمیر و رودان و همچنین تکمیل و تجهیز ۴۲ فرهنگسرای روستایی از برنامه‌های آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: توجه به زیر ساخت‌هایی که در بندرعباس و استان هرمزگان مورد توجه قرار گرفته می‌تواند در جهش‌های زیرساختی خوب باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: احساس نیاز به بحث‌های نگارخانه‌ای و پلاتو که محسوس بود و دستور خوب استاندار هرمزگان در راستای احداث نگارخانه و پلاتو می‌تواند برای هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی مفید باشد.

صالحی با اشاره به اینکه می‌توانیم نگاه کنیم به این تفاهم نامه که بتوانیم زیرساخت‌های بهتری را ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد:

در حوزه‌های ادبی، فرهنگی، حوزه‌های سینمایی، حوزه‌هایی قرانی، مذهبی و حوزه حمایت از هنرمندان در تفاهم نامه نکات خوبی دیده شده است.

وی نسبت به راه اندازی سینمای شهرستان میناب ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال ۹۸ شاهد تاسیس سینما پردیس امید میناب باشیم.

وزیر ارشاد به سلسله جلسات با اصحاب فرهنگ و رسانه در طی سفر دو روزه خود به هرمزگان اشاره و بیان کرد:

ده‌ها هنرمند استان هرمزگان در حوزه‌های مختلف دیدگاه‌ها و پیشنهادهایشان را عرضه کردند و گفتگو‌های مستقیم می‌تواند کمک کند در حیطه فرهنگ و هنر اتفاقات بهتری بی افتند.

صالحی عنوان کرد: افتتاح مجتمع فرهنگی هنری رودان، نگارخانه بندرلنگه و فراهم آمدن فرصت تقدیر از پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر استان و دیدار با استاد سایبانی از برنامه‌های دیگر این سفر بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع برای من فرصتی بود و ظرفیت‌های استان برای شخص بنده بیشتر مشخص شد و امیدواریم اتفاقات بهتری برای فرهنگ و هنر استان رقم بخورد.

انتهای پیام/پ

افتتاح مجتمع فرهنگی هنری رودان، نگارخانه بندرلنگه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسید.

دکترحاج عبدالامیر قرشی رئیس مرکز کربلاء للدراسات والبحوث در عتبه مقدس حسینی در دیدار و گفت وگو با رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به شرحی از فعالیت‌های مجموعه دراسات در زمینه‌های مختلفی همچون حوزه‌های علمی، پژوهشی و نشر کتب و مجلات پرداخت.

دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این دیدار گفت: تفاهم صورت گرفته با این مرکز برای نخستین بار برای ارتقاء فعالیت‌های دو محموعه انجام شده است که پس از گفت وگو و تبادل نظر‌های متوالی درباره فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی و علمی دو مجموعه،  امضای تفاهم نامه همکاری صورت گرفت.

 وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: این دانشگاه با ظرفیت‌های مطلوب علمی و پژوهشی در سال‌های فعالیت خود با مراکز بین المللی زیادی همکاری کرده و  این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسیده است.

 دکتر قائمی نیک گفت: امضا تفاهم نامه با مرکز للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسةنیز از شمار توسعه فعالیت‌های بین المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بخش‌های علمی و پژوهشی است .

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی