Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رییس جدید این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

جوهری پیرامون این دیدار به خبرنگار برنا گفت:ما بر اساس رسم همیشگی که خدمت دوستان می رسیم، برای عرض تبریک به آقای دبیر و همچنین حمید سوریان نایب رییس جدید به فدراسیون کشتی رفتیم و جا دارد بنده به دوستان قدیم هم چه آقای خادم و چه آقای بنی تمیم خسته نباشید بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته در این نشست در رابطه با واگذاری کشتی پهلوانی به فدراسیون ورزش های زورخانه ای بحث و تبادل نظر شد و آقای دبیر هم تاکید کردند بر اساس تفاهمات قبلی مسولان که در صورت جلسه ای به امضای رییس وقت فدراسیون ومعاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، آقای دکتر داورزنی رسیده است برای وی هم قابل احترام است و دو فدراسیون تعاملات خود را ادامه دهند و بنده هم معتقدم با حضور آقای دبیر دور جدیدی از تعاملات را میان 2 فدراسیون شاهد خواهیم بود.

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبتهایش پیرامون انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی ،تصریح کرد: آقای دبیر از قهرمانان ارزنده کشورمان هستند که سابقه مدیریتی خوبی دارند و بنده برای ایشان آرزوی موفیت دارم و امیدوارم با مدیریت خوب وی و تیم جوان و با انگیزه ای که دارند و عنایت همه پیشکسوتان و وزارت ورزش و جوانان این رشته مانند همیشه برای کشور افتخار آفرین باشد.

رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی درباره مهمترین برنامه های این فدراسیون در آینده گفت: ما برنامه های ویژه ای برای استعداد یابی در حال اجرا داریم و در پایان هفته جاری مسابقات نونهالان قهرمانی کشور را با آیین نامه های جدید برگزار خواهیم کرد.

جوهری با اشاره به منطقه بندی استانهای مختلف اظهار داشت: البته ما مسابقاتمان را ابتدا به صورت منطقه ای در 6 منطقه برگزار می کنیم، یعنی هر 5 استان در یک منطقه رقابت می کنند و تهران هم با توجه به جمعیت زیاد یک منطقه مجزا است و با توجه به تقویم فدراسیون بعد از برگزاری رده های سنی مختلف استعداد های برتر کشور را دوباره در یک مسابقه جداگانه محک خواهیم زد و این رقابتها در بالا بردن سطح کیفی مهارت های فردی و تیمی که به صورت مجزا واکاوی می شوند،تاثیر زیادی خواهد داشت و این موضوع در کنار گسترش رشته های زیر مجموعه فدراسیون از برنامه های اصلی فدراسیون در نیمه دوم سال خواهد بود .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقویم کشتی وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. آ

قامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

کد خبر 6092633

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت