Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@14:09:02 GMT

تیراندازی در کالیفرنیا 3 کشته و 12 زخمی برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۶۶۱۹

به گزارش فارس، طی یک حادثه تیراندازی در جشنواره  «گلگوری» ایالت «کالیفرنیا» آمریکا دستکم سه نفر جان خود را از دست دادند و 12 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شبکه روسی «راشاتودی» به نقل از منابع محلی گزارش کرد، در جشنواره محبوب سیر در «گلگوری» که هرسال برگزار می‌شود و خانواده‌ها در آن شرکت می‌کنند، ساعاتی پیش یک حادثه تیراندازی به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه هنوز جزئیاتی درباره این حادثه منتشر نشده است اما برخی مدعی هستند که احتمالاً بیش از 40 نفر در نتیجه حادثه تیراندازی و همچنین همهمه جمعیت زخمی شده باشند.

یکی از فروشندگان در جشنواره درباره عامل مسلح این حادثه گفت: «او آماده برای تیراندازی به محل آمد زیرا جلیقه ضدگلوله بر تن داشت و بدون آنکه هدف خاصی داشته باشد به راست و چپ تیراندازی می کرد».

منابع پلیس به شبکه «کی تی وی یو نیوز» اعلام کردند که احتمالاً دو فرد مظنون در این حادثه مشارکت داشتند که یکی از آنها هنوز دستگیر نشده است.

طبق این گزارش، تقریباً سه ساعت پس از حادثه اول، صدای گلوله‌هایی در محل شنیده شد و پلیس همچنان در تلاش برای دستگیری یکی از مظنونان این حادثه است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به قدری قدرتمند است که کنگره تاکنون قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح تصویب نکرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان یک منبع آگاه گفت که در درگیری مسلحانه امشب در خیابان کوثر زاهدان یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

به گفته شنبه شب این منبع آگاه؛ درگیری در خیابان کوثر زاهدان رخ داد و نیروهای بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند.

اخبار تکمیلی در این باره اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت