Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@22:44:25 GMT

بازدید شهردار تهران از ساختمان سازمان ورزش

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۷۴۸۰

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی، شهردار تهران امروز با حضور سرزده در ساختمان سازمان ورزش شهرداری با سرپرست و کارکنان این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید حناچی با حضور در برخی واحدهای سازمان ورزش مانند معاونت های ورزش بانوان و آقایان، بازرگانی و معاونت مالی و اداری از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آنها و مسائل و مشکلات فراروی خدمت رسانی به شهروندان قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین وی با حضور در دفتر مجید رباطی، سرپرست سازمان ورزش، نحوه خدمت رسانی به شهروندان در اماکن ورزشی را جویا شد.

رباطی نیز پیرامون میزان درآمدزایی و افزایش درآمد امسال، تعمیر و نگهداشت اماکن ورزشی، تعرفه های مجموعه ها،  برگزاری مزایده و مناقصه ها و استفاده  بهینه از فضاهای بدون استفاده در مجموعه های ورزشی تابعه گزارشی کوتاه ارایه کرد.

 وی با بیان اینکه تصمیم گیری در شهر تهران برای فضاهای ورزشی یکپارچه نیست پیشنهاد داد: شواری ورزش همگانی پایتخت با حضور مسوولان ورزش شهر تهران راه اندازی شود.

شهردار تهران نیز ضمن قدردانی از عملکرد سازمان ورزش بر ضرورت رفع مشکلات و نیازهای پایتخت نشینان و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات تاکید کرد.

حناچی تعمیر ابنیه و تاسیسات مجموعه های ورزشی و نگهداشت صحیح فضاهای ورزشی را اولویت کار سازمان ورزش دانست و این موضوع را یک ضرورت انکارناپذیر برشمرد.

گفتنی است، این اولین بازدید شهردار تهران از این سازمان از بدو تأسیس تاکنون بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهردار تهران سازمان ورزش شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد