Web Analytics Made Easy - Statcounter

 این موضوع به یک نیرو محرکه تبدیل شد تا به سراغ معرفی ارزانترین و گرانترین هیوندا کوپه در بازار ایران برویم و گزینه‌های مختلف را بررسی کنیم.

 هیوندا کوپه ۲۰۰۸ به صورت اقساطی

این یکی از جالب‌ترین و عجیب‌ترین آگهی‌های فروش هیوندا کوپه بود که هم قیمت بسیار بالایی برای خودرو گذاشته شده بود و هم شرایط فروش آن هم جالب به نظر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آگهی مربوط به یک خودروی سفید رنگ سالم با کارکرد پایین در حد ۱۶ هزار کیلومتر بود که مطمئناً تحت شرایط خاصی نگهداری شده است. در مورد مشخصات ظاهری خودرو می‌توان اطمینان داشت که هیچگونه رنگ خوردگی ندارد و خودرو کاملاً سالم و بدون ایراد است. فروشنده خودرو ادعا می‌کند که کلیه سرویس‎های آن را به صورت مرتب انجام داده و کیفیت آن در حد یک خودروی صفر است.

 حتی خود فروشنده هم اذعان می‌کند که قیمت هیوندا کوپه ۲۰۰۸ در حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. اما جالب است که گزینه خرید و فروش اقساطی برای کسانی است که قادر به پرداخت همه مبلغ نیستند. این فروشنده برای محصول خود گزینه اقساطی در نظر گرفته و مبلغ نهایی را ۲۵۰ میلیون تومان معرفی کرده است.

هیوندا کوپه ۲۰۰۹ با چند لکه رنگ

 یکی دیگر از گزینه‌های موجود در بازار که می‌توان آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید  هیوندا کوپه معرفی کرد، یک خودروی سفیدرنگ مربوط به سال ۲۰۰۹ است که چند لکه رنگ در بدنه خود دارد. این خودرو در حدود ۱۸۰ هزار کیلومتر کار کرده است و به عنوان یک خودروی سالم از لحاظ فنی شناخته می‌شود. از جمله آپشن های خودرو می‌توان به وجود سانروف، سنسور عقب و جلو و همچنین کروز کنترل اشاره کرد که برای خودروهای مربوط به این دوره زمانی عادی و رایج هستند. فروشنده خودرو ادعا می‌کند که تمامی سرویس‌های مورد نیاز سر وقت انجام گرفته و خود را از لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد.

 کسانی که حساسیت چندانی به شکل ظاهری خودرو و وجود چند لکه رنگ در این خودرو ندارند می‌توانند این مورد را به عنوان یک گزینه مناسب و با قیمت معقول انتخاب کند. معمولاً خودروهای سالم و با کیفیت سال ۲۰۰۹ با قیمتی در حدود ۲۰۰ تا ۲۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که فروشنده برای این خودرو ۱۹۰ میلیون تومان در نظر گرفته است با توجه به شرایط خودرو انتظار می‌رود که به قیمت آن توجه داشته باشید.

 

هیوندا کوپه ۲۰۰۹ با قیمت پایین

 این مورد را می‌توان به عنوان یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها در خرید و فروش هیوندا کوپه معرفی کرد. این آگهی مربوط به یک خودروی نقره‌ای تولید سال ۲۰۰۹ است که تحت عنوان کوپه اتوماتیک برای فروش گذاشته شده و مربوط به شهر تهران و شهرک بعثت است. از جمله آپشن های معرفی شده برای این خودرو سنسور عقب و جلو، سانروف، کولر دوال و کروز کنترل است که نشان دهنده کامل بودن آپشن‎های خودرو با توجه به سال ساخت آن است.

 فروشنده برای توصیف خودروی هیوندا کوپه خود به موارد دیگر مانند بیمه کامل یک ساله، تخفیف کامل بیمه، فنی عالی خودرو، رنگ شدگی جزئی در برخی از قسمت‌ها، صندلی مارون، رینگ و لاستیک اسپرت اشاره کرده است. این فروشنده برای محصول خود قیمت ۱۷۵ میلیون تومان در نظر گرفته است که با توجه به خودروهای موجود در بازار می‌توان گفت یکی از ارزان‌ترین گزینه‌هاست. البته این افت قیمت بیشتر به خاطر وجود رنگ  خوردگی و چند لکه رنگ در بدنه خودرو است و افت قیمت آن توجیه دارد.

بررسی بازار نشان می‌دهد که قیمت این خودروها بین ۱۸۰ میلیون تومان تا ۲۵۰ میلیون تومان متغیر است و شرایط خودرو و فروشنده مشخص می‌کند که کدام یک از این قیمت‌ها به واقعیت نزدیک‌تر است. البته مطمئناً گزینه‌های دیگری هم برای خرید هیوندا کوپه در بازار وجود دارد که شما با مطالعه شرایط آن‌ها می‌توانید صاحب یک خودروی باکیفیت شوید.

 

 

منبع : ویرلن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو هیوندا سایت دیوار کوپه خرید و فروش خودرو خرید اقساطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون

فرارو- رانا پلاس ارتقایافته جزو ارزان‌ترین سواری‌های تولیدی ایرانخودرو است که در بازار آزاد به طور متوسط ۶۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته ۷۱۰ میلیون تومان قیمت دارد و خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما که از خط تولید کنار رفته، ۶۶۵ میلیون تومان آب می‌خورد.

تارا اتوماتیک تیپ V۴، اما گرانقیمت‌ترین سواری داخلی به حساب می‌آید و این یکی یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت دنا پلاس اتوماتیک آپشنال در بازار آزاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و فروشنده‌های ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای رقمی نزدیک یک میلیارد و ۴۰ میلیون طلب می‌کنند. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید. 

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

پنجم اردیبهشت 1403

ششم اردیبهشت 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF7 مدل 1403

835 میلیون تومان

835 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF7 مدل 1402

635 میلیون تومان

635 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌ ارتقایافته مدل 1403

980 میلیون تومان

980 میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل 1403

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

پارس سال XU7p مدل 1402

675 میلیون تومان

675 میلیون تومان

207 با موتور TU3 مدل 1403

685 میلیون تومان

685 میلیون تومان

207 دنده‌ای ارتقایافته مدل 1403

810 میلیون تومان

810 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل 1403

یک میلیارد و 40 میلیون

یک میلیارد و 40 میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل 1403

650 میلیون تومان

650 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل 1403

710 میلیون تومان

710 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1 مدل 1402

820 میلیون تومان

820 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403

990 میلیون تومان

990 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V4 مدل 1403

یک میلیارد و 230 میلیون تومان

یک میلیارد و 230 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1402

665 میلیون تومان

665 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال