Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:26:23 GMT

برپایی مدرسه تابستانه دانشجویی علوم اعصاب شناختی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۹۲۸۳

برپایی مدرسه تابستانه دانشجویی علوم اعصاب شناختی

ششمین مدرسه تابستانه دانشجویی علوم اعصاب شناختی با هدف آشنایی دانشجویان با فناوری‌های نوین شناختی، تقویت کار گروهی و تفکر بین ‌رشته‌ای و با تأکید بر اجرای پروژه‌های علمی، با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از سوی انجمن علوم اعصاب ایران هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مدرسه تابستانه کلاس‌های تخصصی با ۱۰ موضوع مختلف علوم اعصاب شناختی از جمله تشریح عملی مغز، حس و ادراک و تفکر، حافظه و یادگیری، شناخت اجتماعی و توانبخشی شناختی، آشنایی با ساختار سیستم عصبی، بیماری‌های عصبی، فیزیولوژی سیستم عصبی و مدل‌سازی شناختی و هوش مصنوعی دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین مدرسه تابستانه دانشجویی علوم اعصاب شناختی ویژه دانشجویان علوم پزشکی، علوم پایه، روانشناسی و فنی و مهندسی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای با حضور اساتید برجسته علوم اعصاب شناختی کشور از دوازدهم تا هفدهم مرداد ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، کلینیک مغز و شناخت و مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه شهید بهشتی برپا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علوم اعصاب شناختی ستاد علوم شناختی مدرسه تابستانه علوم شناختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • این میوه از افسردگی جلوگیری می‌کند
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها