Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،برادران  با اعلام این خبر گفت : استان اردبیل میزبان دو مرحله از سی‌وچهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان که در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، خواهد بود.

وی افزود: پنج مرحله برای این دوره از تور بین‌المللی در نظر گرفته شده که استان اردبیل میزبانی دو مرحله‌ی چهارم و پنجم را برعهده خواهد داشت و تلاش بر این است تا میزبانی شایسته‌ای از این تور بین‌المللی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: مسیرهای این تور شامل مرحله اول تبریز _ منطقه آزاد ارس به مسافت ۹۰کیلومتر، مرحله دوم منطقه آزاد ارس- خوی به مسافت ۱۴۰ کیلومتر، مرحه سوم ارومیه _تبریز (ائل گلی) به مسافت ۱۵۰/۱ کیلومتر، مرحله چهارم تبریز_سرعین به مسافت ۱۹۶/۲ کیلومتر و مرحله پنجم سرعین _تبریز به مسافت ۱۹۸/۹ کیلومتر خواهد بود.

برداران تصریح کرد: در این تور ۱۲۰ دوچرخه‌سوار حضور خواهند داشت که از ایران سه تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: به دلیل برگزاری این تور در سطح نیمه‌حرفه‌ای و اهمیت موضوع و رصد آن توسط اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری ، امید است میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ایران دوچرخه سواری رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات قهرمانی ووشو کارگران کشور به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر در بخش آقایان، ۳ تا ۵ خرداد در شهر مغان استان اردبیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند