Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از اشکان خورشیدی، محمدحسین زاهدی‌فرد دیگر داور برجسته فوتبال ایران در تست‌های آمادگی جسمانی داوران شاخص فوتبال کشورمان شرکت نکرد.

به گزارش تابناک ورزشی، برخی کارشناسان عدم پرداخت مطالبات داوران از فصل قبل را دلیل این موضوع و غیبت داوران سرشناس دانسته اند اما فدراسیون تلاش دارد چیز دیگری بگوید. گفته می شود سه داور مطرح لیگ برتری به نام‌های اشکان خورشیدی، محمد‌حسین زاهدی‌فرد و رضا کرمانشاهی به دلیل رد شدن در تست‌های آمادگی جسمانی داوران در لیست مردودی‌ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین کرمانشاهی بیماری مادرش را علت عدم آمادگی خود اعلام کرد. زاهدی‌فرد نیز که فصل گذشته در بیشتر هفته‌ها به او قضاوت داده می‌شد، در کلاس‌های کمک داوران ویدیویی (VAR) حضور داشت، اما در تست‌های آمادگی جسمانی که روز شنبه برگزار شد، شرکت نکرد.

براساس این گزارش، زاهدی‌فرد ۵۰ روز است دچار مصدومیت از ناحیه عضله چهار سر شده و به همین دلیل در تست‌های آمادگی جسمانی شرکت نکرده است. قرار است وضعیت مصدومیت این داور هفته آینده مشخص شود. خورشیدی هم مصدومیتش را دلیل غیبت در تست عنوان کرد این درحالی است که لیگ بیش از دوماه است که تعطیل بوده و مصدومیت داوران برجسته بی معنی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی زاهدی فرد داوران فوتبال خورشیدی سعید نمکی مرضیه هاشمی دحوالارض قاچاق خودرو مایک پمپئو معامله قرن توزیع کالاهای اساسی تالاب انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • سوت سرنوشت