Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

غلامرضا بهروان  در مورد روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر گفت:دست اندرکاران و مسئولان مربوطه به شدت مشغول کار هستند تا این ورزشگاه برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر به آمادگی کامل برسد. مواردی مانند رختکن‌ها، اتاق‌های دوپینگ، پزشکی، داوران، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نصب دوربین‌های مدار بسته به تعداد کافی نصب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام شده است. مشغول نصب صندلی‌ها هستیم که این مورد هم رو به اتمام است. در کل بیش از 95 درصد اقدامات در این ورزشگاه صورت گرفته و موارد زیادی باقی نمانده است.

بهروان در ادامه گفت: فقط مسئله گیت‌ها باقی مانده است که ان‌شاالله آن هم در شهریور انجام می‌شود. ما برای نصب گیت‌ها قرارداد بسته‌ایم و جای نصب آنها نیز مشخص شده است. شرکت مربوطه به ما اعلام کرده حداکثر تا تاریخ 6 شهریور 98 گیت‌ها نصب می‌شوند.

وی در خصوص اینکه با نصب صندلی‌ها گنجایش ورزشگاه چقدر تغییر پیدا می‌کند، گفت: به هر حال طبیعی است که گنجایش هر ورزشگاهی با نصب صندلی کمتر می‌شود. ورزشگاه ماراکانا در گذشته 200 هزار نفر گنجایش داشت اما پس از نصب صندلی‌ها به حدود 100 هزار نفر رسید. در ورزشگاه آزادی هم این اتفاق افتاد. ما در حال حاضر در حال نصب صندلی‌ها هستیم و باید این کار به اتمام برسد تا مشخص شود که دقیقا ورزشگاه چقدر گنجایش خواهد داشت اما فکر می‌کنم ظرفیت ورزشگاه چیزی درحدود 7500 نفر خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران در مورد بلیت فروشی الکترونیکی برای مسابقات فصل جدید گفت: ما شرکت و سامانه مربوطه را به باشگاه معرفی کرده‌ایم. ما سال گذشته هم از طریق سامانه بلیت فروشی می‌کردیم. امسال این کار با نصب گیت‌ها و شماره‌گذاری صندلی‌ها همراه می‌شود که موجب راحتی بیشتری برای هواداران خواهد بود.

بهروان در مورد ماجرای انتقال باشگاه خونه به خونه عنوان کرد:‌ این موضوع فعلا در کش و قوس است. مبادی خارج از استان جلوی فروش تیم را گرفتند. نامه‌ای از کمیسیون شورای امنیت و معاونت سیاسی-امنیتی وزیر کشور آمد که خروج تیم را صلاح ندانستند. ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با تشکیل جلسه کمیسیون ماده 5 مخالفت خودش را با این انتقال اعلام کرد. ما هم تابع مقامات بالادستی هستیم. ان‌شاالله این مسئله به خوبی تمام شود و آنچه که به نفع فوتبال و بخش خصوصی است رخ دهد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند

معاون اول رییس جمهور گفت: ایران و زیمباوه باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت نیز می باشد، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ده ساله همکاری های دو کشور تهیه و پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر عصر امروز (شنبه) در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رییس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه های همکاری های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت نیز می باشد، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ده ساله همکاری های دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه ها و قراردادهای امضاء شده هر چه سریع تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رییس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می توانند با تعمیق روابط خود تحریم های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضاء شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت های شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت های ایران در زمینه های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی