Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:24:56 GMT

تنها خبرنگار زن کلات خراسان رضوی در بازداشت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۰۶۷۹

تنها خبرنگار زن کلات خراسان رضوی در بازداشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلات گفت: تنها زن خبرنگار این شهرستان به خاطر شکایت پزشک قانونی شهرستان و با حکم قاضی بازداشت شد.

یوسف ادبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: پزشک قانونی مدعی نشر اکاذیب از سوی این خبرنگار شده به همین خاطر در مراجع قضایی شکایت کرده است.

وی بیان کرد: زهره بهبودی خبرنگار روزنامه خراسان و فعال رسانه‌ای در کلات به خاطر بازنشر انتقاد از وضعیت پزشکی قانونی با شکایت پزشک قانونی مواجه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به شکایت صورت گرفته و صدور حکم بازداشت از سوی قاضی اما هر چه خبرنگار برای آزادی وثیقه و ضامن می‎برد قبول نمی‎کنند و گفته‌اند باید در بازداشت باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلات عنوان کرد: این خبرنگار زن که یک فرزند کوچک دارد با حکم قاضی روانه زندان وکیل‌آباد شده است.

وی اظهار کرد: در این خصوص طی نامه‌ای از فرماندار درخواست کردم برای بازدداشت خبرنگار کلات پیگیری ویژه‌ای داشته باشند.

ادبیان بیان کرد: براساس تلاش‌هایی که صبح امروز داشته‌ایم هنوز خانم بهبودی خبرنگار بازداشت شده آزاد نشده است ولی امیدواریم امروز مشکلات رفع و از بازداشت آزاد شوند.

وی مجدد تاکید کرد: پزشکی قانونی از این خبرنگار زن به خاطر بازنشر چند پیام شهروند در کانال شخصی خود خبرنگار که در شهرستان کلات فعال‌ست شکایت کرده‌ است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلات بیان کرد: بدون اینکه جرم این خبرنگار تایید شود خانم بهبودی را زندانی کرده‌اند.

در همین خصوص فرماندار کلات به ایسنا گفت: به رغم اینکه پرونده این خبرنگار شاکی خصوصی دارد ولی ابراز گلایه‌مندی از عملکرد پزشک قانونی عمومی بوده که به دستگاه قضایی نیز منتقل شده است.

مهدی ناصری افزود: به رغم اینکه ابراز گلایه عمومی از پزشک قانونی به فرمانداری واصل شده است اما تاکنون دستگاه قضا و شبکه بهداشت و درمان پاسخی در خصوص ابراز گلایه عمومی مردم به ما ارائه نکرده‎اند.

وی عنوان کرد: برای آزادسازی خبرنگار شهرستان کلات پیگیر هستیم و امیدواریم به نتیجه برسد، متاسفانه تاکنون با حوزه قضایی نتوانستم ارتباطی برقرار کنیم. این خبرنگار می‌تواند به قید وثیقه آزاد شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات