Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جلال‌الدین اعظمی، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی، صبح امروز، ۷ مرداد ماه، در نشست خبری با نویسندگان که در محل کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی را با ایستادگی‌اش و با برخورد شجاعانه و آگاهانه‌اش با حوادث و فتنه‌ها باید برای مردم کشور معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به هر اندازه که در مورد ایستادگی مردم استان، برخورد با فتنه‌ها و دیگر موارد آثار موثری تولید کنیم، دین خود به نظام، انقلاب، شهیدان و دین اسلام را ادا خواهیم کرد.

اعظمی با اشاره به عملکرد رسانه‌ها در مورد انعکاس اخبار کاروان‌های راهیان نور در سطح آذربایجان غربی بیان کرد: رسانه در تمامی موارد نقش اصلی را برعهده دارد، همانگونه که رسانه، رکن چهارم دموکراسی است، به آن اندازه نیز تأثیرگذاری چشمگیری دارد.

وی با بیان اینکه استفاده از نخبگان و نویسندگان یکی از موارد مهمی است که باید بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد، افزود: این قشر از جامعه نیز باید خود را مکلف به انعکاس این موضوعات بدانند تا بتوان حرکت فرهنگی گنجانده شده در راهیان نور را بهتر منعکس کرد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به استفاده از جدیدترین امکانات نشر یادآور شد: تولید برنامه‌های کاربردی برای گوشی‌های همراه و رایانه‌ها باید بیش از پیش مور توجه قرار گیرد تا بتوان متناسب با پیشرفت تکنولوژی پیش رفت.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظایف کنگره ۱۲ هزار شهید استان پس از برگزاری یادواره افزایش یافته و دین خود را باید به خوبی ادا کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن راهیان نور نخبگان نویسندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی پیری اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت شوراها باید بر مبنای شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه شوراها نماد مشارکت مردمی هستند، افزود: امیدوارم در سالی که مقام معظم رهبری سال تولید و مشارکت مردمی نامیدند؛ دولتمردان و قانون‌گذاران ما همگی دست به دست هم داده تا بتوانیم به نحو احسن در تحقق شعار سال گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: اعضای شورا از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار تسریع در یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان ابلاغ و اجرای طرح جامع شهر ارومیه بوده که نقش اساسی برای رونق ساخت و ساز، رونق اقتصادی و توسعه شهر ارومیه دارد.

وی تصریح کرد: آزادی و استقلال عمل اعضای شورا در تصمیمات موجبات افزایش خلاقیت شوراها را فراهم کرده و شرایط توسعه پایدار را به نفع جامعه رقم زده و از این منظر تمدن‌سازی وتمدن آفرینی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به لزوم تشکیل جلسات همفکری با مقام عالی استان و معاونین در راستای بررسی و حل مشکلات شهری خاطرنشان کرد: شورا در جهت آبادانی، توسعه و پیشرفت شهری با تمام توان در کنار ارگان‌های دولتی و اجرایی بوده و در جهت رفع مشکلات شهری و شهروندی همپای سازمان‌ها و نهادهای اجرایی است

دیگر خبرها

  • راهکار بیژن نوباوه برای حرکت فرهنگی برای حجاب؛ از سخت‌ترین کار شروع کردیم | فیلم
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • لزوم بازتعریف نقش دولت در همگرایی نخبگان
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع