Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@01:03:18 GMT

مدارس سبز در ‌اردبیل احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۰۸۹۰

مدارس سبز در ‌اردبیل احداث می‌شود

به گزارش ایکنا از اردبیل، اسکندر امیدی‌نیا، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست کشور، روز گذشته، ششم مردادماه در مراسم امضا‌ تفاهم‌نامه مدارس سبز با اداره‌کل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: با محوریت فرهنگ‌سازی و آموزش حفظ محیط‌زیست ‌بین کودکان و نوجوانان در اردبیل نیز مدارس سبز احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که بسترسازی در این زمینه به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است، بیان کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر به دنبال افزایش ارتباطات و تعاملات با کودکان و نوجوانان در آموزش و پرورش و محیط‌زیست هستیم تا بتوانیم به اهداف خود در مدارس دست یافته و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست کشور گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه از ظرفیت سمن‌ها نیز استفاده می‌شود تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست یافته و در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های محیط زیست آن طور که باید ورود پیدا کرده و به اهداف خود دست یابیم.

حفظ محیط‌زیست ‌
دولت لطفی، مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: اهداف حفظ محیط زیست اولویت و رویکرد اصلی مدارس سبز خواهد بود که اجرای این طرح به صورت پایلوت آغاز شده و نوسازی مدارس استان به دنبال اجرای این طرح است به گونه‌ای که مدارس تازه تاسیس با رعایت الزامات مدارس سبز در این زمینه باید پیشگام باشند.

لطفی افزود: ارائه آموزش‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای توسعه این طرح‌ها و برنامه‌ها و لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه برای ما مبنای کار است و امیدواریم با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در این زمینه موفق عمل کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل اجتماعی مدارس سبز حفظ محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل