Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@02:19:41 GMT

برگزاری گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز هرمزگان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۱۸۱۴

برگزاری گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، یک‌صد و ششمین گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگا‌های اجرایی استان هرمزگان امروز، ۷ مردادماه به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد فروزان‌نژاد، رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در این نشست با بیان اینکه هدف از ارزیابی نحوه اقامه نماز در دستگا‌ه‌های اجرایی نه مچ‌گیری بلکه دست‌گیری است، اظهار کرد: ازآنجا که برنامه‌های حوزه نماز در سطح دستگاه‌ها باید رنگ و بوی اجرایی به خود بگیرد؛ لذا نظارت در این خصوص امری لازم و واجب است و در سال ۹۸ تمام فعالیت‌های اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی از طریق سامانه «سجاده» ارزیابی می‌شود و دستگاه‌های مربوطه باید اطلاعات فعالیت‌های خود را در حوزه نماز بروی سامانه سجاده بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۷ دستورالعملی به تمام دستگا‌های اجرایی ارائه شد و از آنان درخواست کردیم که هفت نفر که درزمینهٔ نماز فعالیت دارند را معرفی کنند که متأسفانه مورد کم‌لطفی برخی آنان واقع شد؛ لذا لازم است در سال جاری تمامی دستگاه‌ها به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان بیان کرد: در راستای ابلاغ پیام ۱۳ مقام معظم رهبری به اجلاس سران به ستاد اقامه نماز مأموریت داد سالانه توافق نامه‌هایی در تعامل با دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فروزان‌نژاد با بیان اینکه این مهم چند سالی است نهادینه‌ شده است، افزود: عملکرد یک‌ساله دستگاه‌ها مطابق با اسناد بالادستی و پیام مقام معظم رهبری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد خودارزیابی دقیق و علمی در دستگاه‌های اجرایی از اهداف راه‌اندازی سامانه سجاده بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا به دلیل مورد ذکرشده و حساسیت بالای ارزیابی سامانه‌ای  که تحت عنوان «سجاده» تعریف و راه‌اندازی شد؛ بنابراین پس از این‌ نیازی به ارسال مستندات از سوی دستگاه‌های اجرایی نیست.

وی افزود: امسال نحوه ارزیابی دستگاه‌ها در بحث نماز متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود، هنگام ارزیابی همه مدیران تمایل دارند نمره ارزیابی آنان خوب باشد، ولی باید به این نکته توجه کنند که مدیران اصلی‌ترین محور نماز در ادارات هستند و کارمندان با توجه به عملکرد و به پیروی از مدیربه اقامه نماز بپردازند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) در بحرانی‌ترین شرایط جنگ تحمیلی هیچ‌گاه نماز خود را به تأخیر نینداختند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند این دستگاه‌ها بر پایه خون شهدا بنا شده است و همچنین تأثیرگذارترین فریضه برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نماز است که ما باید به ترویج این فریضه در بطن جامعه و خانواده توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فروزان نژاد ستاد اقامه نماز استان ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)