Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اشتفان شولتز بعدازظهر دوشنبه در نشست مشترک اقتصادی با محوریت توسعه گردشگری در فرماندار رامسر با اظهار اینکه استان مازندران با ۳۸۰ کیلومتر ساحل مدیریت خوبی دارد گفت: رامسر با وجود کنوانسیون ۱۹۷۱ جهانی و شناخته شده و سبب پایداری اقتصاد و توسعه گردشگری شده است.

وی با بیان اینکه در پاسخ راهبردی به حواشی برجام، سفر به استانها و رایزنی با نمایندگان بنگاههای اقتصادی هدف سفر به مازندران است گفت: باید حق ایران از برخورداری از مراودات اقتصادی را جامه عمل بپوشانیم و هدف عمده این سفر، شناخت و درک بهتر از ظرفیت های موجود و همکاری های صورت گرفته در راستای توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اتریش کشور کوچکی است که ۹ میلیون نفر و کمتر از سه برابر استان مازندران جمعیت دارد و در سال گذشته  ۱۵۰ میلیون نفر مسافر شب اقامت داشته است که بر این اساس معاون رئیس جمهور ایران سمپوزیوم مشترکی برای توسعه گردشگری را مطرح کرده است.

اشتفان شولتز با اظهار اینکه در بخش کشاورزی سه پروژه در حال اجرا است که تمرکز عمده یکی از پروژه ها در بخش طیور و غذایی است گفت: همکاری در بخش صنایع چوب در استان مازندران و همکاریهای فرهنگی بین دو استان از جمله برنامه ها است.

وی با اشاره به برپایی۱۳۰ مراسم فرهنگی پیشنهاد داد نمایشگاه های مشترک هفته فیلم اروپایی در استان مازندران برگزار شود و سازمان میراث فرهنگی و سفارت اتریش موارد را به صورت جزئی پیگیری کنند و با تسهیل روادید، شمار گردشگران دو کشور را افزایش دهند.

سفیر اتریش در ایران با اظهار اینکه روابط تاریخی ایران و اتریش به ۷۰۰ سال پیش برمی گردد گفت: حدود ۵۰۰ سال بین دو کشور شراکت وجود دارد.

کد خبر 4679566

منبع: مهر

کلیدواژه: رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم

بن الطوق الماری ضمن استقبال از سرمایه گذاری در ایران گفت: روابط دو کشور باید در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند؛ امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

وزیر اقتصاد امارات جلسه امروز را نشانی از عزم ایران و امارات برای توسعه روابط به همت دولت‌های دو کشور دانست و افزود: در ایام گذشته روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور به خوبی توسعه پیدا کرده بود، اما باید روابط در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

بن الطوق الماری تصریح کرد: کشور امارات در بین شرکای تجاری خود بعد از چین بالاترین میزان روابط تجاری را با ایران دارد که سال گذشته هم این میزان ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: حجم تجارت و صادرات از امارات به ایران در سال گذشته به ۲۷ میلیارد دلار رسیده است که نشان می‌دهد طرفین علاقه‌مند به توسعه روابط در تمامی حوزه‌ها هستند.

بن الطوق الماری گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند و امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است