Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین رونمایی از کتاب «تشنگان قله های برفگیر» امروز با حضور مسئولن ارشد نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در محل ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین رونمایی از کتاب «تشنگان قله های برفگیر» امروز ( ۷ مرداد) در محل ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح استان، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده تیپ ۴۸ فتح، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، رئیس حوزه هنری استان، مسئول کنگره شهدا و سرداران استان، مسئول بسیج دانشجویی و جمعی از فرماندهان سپاهی و نظامی، خانواده های شهدا، ایثارگران، نویسندگان و راویان دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«ایمان خردمند» در این آئین به بیان مطالبی در خصوص کتاب تشنگان قله های برفگیر پرداخت و گفت: این کتاب شامل خاطرات رزمنده دوران دفاع مقدس «بخشعلی ثابتی» است که توسط  الله کرم عباسی در انتشارات فتح دنا گردآوری و از سوی ساسان ناطق به رشته تحریر در آمد و در انتشارات سوره مهر حوزه هنری کشور به چاپ رسید.

مسئول ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این کتاب روایتی داستانی است که در ۱۰ فصل و ۳۹۰ صفحه با مستندهای دسته اول و با تکیه بر جغرافیای دفاعی که راوی و همرزمانش در آن قرار داشته اند. گردآوری شده است.

 

وی گفت: کتاب «تشنگان قله های برفگیر» نه برحسب احساسات شخصی، بلکه براساس مستندات واقعی و عینی به رشته تحریر درآمده و تصویر و تابلویی از رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد است که در آن به شدت گرمای طاقت فرسای جنوب تا قله های برفگیر شیخ محمد کردستان که تعدادی از همرزمان راوی کتاب و رزمندگان استان در آن به شهادت رسیدند اشاره شده است.

مسئول ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کتاب از سوی آقای ثابتی به مادران شهدای گمنام تقدیم شده است.

 

«بخشعلی ثابتی» نیز در این آئین به دلایل اینکه چرا به فکر چاپ کتاب «تشنگان قله های برفگیر» افتاده اشاره کرد و گفت: با این کار قصد داشتم که نگذارم وقایع دوران دفاع مقدس از سوی برخی برعکس جلوه داده شود و دشمنان آنها را به نفع خود دچار تحریف کنند و ما نیز در آینده شرمنده فرزندانمان شویم.

وی از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، الله کرم عباسی، ساسان ناطق و کلیه کسانی که برای چاپ و انتشار کتاب تشنگان قله های برفگیر زحمت کشیدند، تقدیر کرد.

 

«علی شکوهمندی» از همرزمان بخشعلی ثابتی راوی کتاب «تشنگان قله های برفگیر» به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: باید به رزمندگانی که ناشناخته و گمنام مانده پرداخته شود و یکی از این رزمندگان، محمد حسین غفوری فرد است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه نماز جمعه روزنامه ها وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز مجلس شبستان یزد مسجد دیدار کانون های فرهنگی هنری مساجد حفظ آثار دفاع مقدس رونمایی کتاب شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد