Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:22:58 GMT

کاروان پیک امید گیلان فعالیت خود را آغاز می کند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۵۶۴۵

کاروان پیک امید گیلان فعالیت خود را آغاز می کند

به گزارش خبرنگار ایرنا اسفندیار ضیائی روز دوشنبه در دیدار با فرماندار بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به تخصصی بودن و ظرافت‌های موجود در اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان، افزایش فضاهای فرهنگی برای این گروه از مخاطبان بیش از پیش ضرورت دارد.

وی افزود: ضرورت و اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مواردی است که نیاز به افزایش مراکز فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان را دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیائی با بیان اینکه توسعه فرهنگی از منظر کودکان و نوجوانان در جامعه امروز از اولویت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است تاکید کرد: مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی یکی از بهترین شیوه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت آنان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به وجود مواهب الهی بسیار در انزلی و گردشگر پذیر بودن این شهر ساحلی تصریح کرد: با توجه به ضرورت افزایش نشاط و شادابی با برگزاری جشنواره های متعدد به عنوان یکی از مهمترین ضروریات جامعه امروز، باید تمرین مسئولیت پذیری برای کودکان افزایش یابد.

ضیائی با اشاره به لزوم کمک دولت و افراد شاخص برای تربیت جوانان مدبر و میدان دار برای تحقق گام دوم انقلاب گفت: توجه ویژه به موضوعات مربوط به محیط زیست از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان است و در سال گذشته 500 دانش آموز از حوزه های مختلف محیط زیست بازدید کردند.

وی با اشاره به ضرورت هم افزایی دستگاه های فرهنگی مرتبط تاکید کرد: باید از موازی کاری در برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی اجتناب کرد تا بتوان علاوه بر کاهش هزینه نتیجه خوبی نیز از برگزاری جشنواره ها حاصل شود.

***فعالیت های کانون پرورش فکری در انزلی نمود بیشتری داشته باشد

در ادامه این نشست فرماندار بندرانزلی با تاکید بر لزوم نقش‌ آفرینی بیشتر فعالیت ‌های کانون در زمینه باورهای اجتماعی و افزایش برنامه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان اظهار کرد: فعالیت‌ های کانون پرورش فکری بندرانزلی در زمینه فرهنگی باید نمود بیشتری داشته باشد.

اسماعیل حیدری آزاد افزود: شکل‌ گیری ساختار فکری و فرهنگی نسل جوان و نوجوان به عنوان آینده ‌سازان این مرز و بوم باید اصولی باشد .

وی تاکید کرد: کانون های پرورش فکری کودک و نوجوان مرکزی مهم برای رشد استعداد و خلاقیت ، اندیشه ورزی و تفکر محسوب می شود و ضروری است این مراکز مورد توجه همگان قرار گیرد.

حیدری آزاد با بیان اینکه کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی باید در جشنواره های نوروزی و تابستانی نمود و حضور چشمگیری داشته باشند افزود: کودکان امروز بر یکدیگر و جامعه اثرگذاری بالایی دارند و کانون به ‌واسطه آموزش‌ های فراگیر می‌تواند به ‌صورت غیرمستقیم اثرات مثبتی بر اقشار مختلف جامعه داشته باشد.

وی تاکید کرد: کارها باید خروجی لازم را داشته و تغییرات ایجاد شده بر اساس آن کار دیده شود.

به گزارش ایرنا، در پایان این جلسه زلیخا شیرزاد به عنوان رئیس مرکز کانون پرورش فکری شماره 2 در غازیان و کبری نوعدوست نیز به عنوان رئیس مرکز شماره یک کانون پرورش فکری در انزلی منصوب شد.

7471

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اوقات فراغت شاخص کودک و نوجوان کودکان و نوجوانان محیط زیست قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان