Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص اینکه مسئولان فدراسیون می گویند فشنگ کافی برای تمرینات تیم تا جام جهانی ریو و مسابقات قهرمانی آسیا در قطر داریم اما بار دیگر اعلام می کنند که با این همه سرمربی باید استفاده از فشنگ را مدیریت کند، ‌کدام حرف آنان قابل قبول است؟ ، اظهار داشت:‌ ما هر روز فقط چند فشنگ به تیراندازان می دهیم و با این شرایط فقط تا ریو فشنگ داریم و برای تمرینات قبل از قهرمانی آسیا به طور قطع باید به فکر چاره باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فشنگ ها برای هر تیرانداز باید متناسب با تفنگ و سریال تست تامین شود، ادامه داد:‌ با توجه به اینکه قبل از جام جهانی مونیخ تیراندازان اعزامی به اردوی هانوفر تست فشنگ انجام دادند، برای این نفرات فشنگ مسابقه ای داریم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ در خصوص اینکه چرا نجمه خدمتی به عنوان دارنده تنها سهیمه المپیک به جام جهانی ریو اعزام نمی شود در حالی که حضور وی در این رقابت به روند آماده سازی وی کمک می کند؟ نیز گفت:‌ معتقدم اعزام خدمتی به مسابقات ریو اهمیت حیاتی ندارد زیرا وی در حال حاضر در فصل بدنسازی قرار دارد و بهتر است روی شاخص های آمادگی جسمانی متمرکز باشد تا اینکه بخواهد در زمان حاضر به لحاظ تکنیکی در اوج آمادگی باشد.

وی ادامه داد:‌ به طور قطع مسابقه برای آمادگی بیشتر خدمتی به منظور حضور در المپیک ضروری است و کادر فنی و فدراسیون به این مساله توجه خواهند داشت.

هاشمی در خصوص برگزاری اردوهای آماده سازی و مسابقات تدارکاتی برای تیم ملی به منظور افزایش شانس کسب سهمیه المپیک، گفت:‌ در حال مذاکره با بعضی از کشورها هستیم و بعد از قطعی شدن و تصویب آن از سوی  فدراسیون اعلام خواهم کرد.

وی در خصوص انتخاب تیراندازان برای حضور در اردوی اخیر تیم ملی تصریح کرد:‌ از قبل اعلام کرده بودیم افرادی که در مسابقات آزاد سال جاری به رکورد ۶۲۵ یا بالاتر در رشته تفنگ بادی دست پیدا کنند، به اردوهای انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم ملی تفنگ ادامه داد:‌ براساس این برنامه برای رشته سه وضعیت با توجه باینکه متاسفانه بخاطر مشکل فشنگ امکان برگزاری مسابقات رسمی نیست فقط از بعضی از تیراندازان خوب خفیف کشور که در اردوی تیم ملی نبودند و ۳۰ نفر از جوانان و نوجوانان را که بهترین عملکردها را در مسابقات آزاد سال جاری داشتند جهت شرکت در اردوی انتخابی جوانان و نوجوانان دعوت کردیم و البته این روند را این روند در مسابقات بعدی نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیراندازی ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد